Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Jeg trur det er det som er problemet. For det er nettopp det jeg gjør. Har en følelse at ikke driten synker når jeg gjør det.

Men, skal prøve å legge papir oppover de klassiske stedene stripene kommer. Da kan det hende det blir andre boller.

Var det jeg mente :p

Altså legg det på "dokanten" og sitt litt frempå når du bæsjer. Har funket gull for samboeren min som var dritgod på akkurat det samme xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dritgod på å utsette alt av skolearbeid/hjemmeeksamener osv. Når jeg først begynner å lese er jeg dritgod til å heller gjøre andre ting. som å begynne å vaske hus, bake osv om jeg leser hjemme.

Nevnte jeg at jeg har 6t skoleeksamen i morgen? Begynte å lese igår, og hadde eplekake til dessert idag. Yepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dritgod på å utsette alt av skolearbeid/hjemmeeksamener osv. Når jeg først begynner å lese er jeg dritgod til å heller gjøre andre ting. som å begynne å vaske hus, bake osv om jeg leser hjemme.

Nevnte jeg at jeg har 6t skoleeksamen i morgen? Begynte å lese igår, og hadde eplekake til dessert idag. Yepp.

Jeg har funnet min prokrastineringsovermann(kvinne)!

Ad. trådens tema: jeg er ikke dritgod i noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er vanlig blant mange av gutta (og jenter:-)?), men vil si jeg er ganske flink på å huske navn på fotballspillere, hvos de spiller, hvilke lag de spiller på og ca hvor gamle de er... Ellers; verdens mest imponerende "short-term-memory" (udiskutabel cocky påstand, sorry). hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to, Grefsch! For min del kommer dette av altfor mye tid brukt på disse spillere (og alle andre årsutgavene)! :D

Championship_Manager_01_02_cover.jpg

fm13-pack-en.png

FIFA for min del, mer før, lite nå siste årene, men interessen er der fortsatt. Dette gjør det utrolig morsomt å diskutere fotball, særlig med folk som selv sier de har superpeiling på eget lag, men som ikke aner hvem som spiller der.. Hatt mange slike diskusjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dritgod på å utsette alt av skolearbeid/hjemmeeksamener osv. Når jeg først begynner å lese er jeg dritgod til å heller gjøre andre ting. som å begynne å vaske hus, bake osv om jeg leser hjemme.

Nevnte jeg at jeg har 6t skoleeksamen i morgen? Begynte å lese igår, og hadde eplekake til dessert idag. Yepp.

Kjenner meg igjen i nettopp dette. ATM sitter jeg med en bacheloroppgave som skal gjøres ferdig og leveres om 5 dager, 20 sider; har 3. Bruker for mye tid på f.eks. å sitte her å kommentere og lese. Nettet er og blir "a time consuming black hole".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd! :D

I løpet av 8 år med organisasjonsabried har jeg opparbeidet meg helt ville organisatoriske egenskaper.

Er som oftes positiv, og se det beste i alle situasjoner.

Er hypersosial, og kan prate med de fleste.

Googler som en helt! Er ikke uten grunn at russenavnet mitt var Google.

Også er jeg en kløpper i Heroes of might and magic 2 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...