Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg kommer på nå er World of Warcraft(eller, var. Tidenes disc priest, SL/SL warlock og feral Druid :cool: ).

Også Pokémon, jeg er selveste Pokémon-mesteren. Ikke noe problem å mekke tidenes mest avanserte og beste Pokémon Team. Nesten flaut hvor flink jeg er og hvor mye kunnskap jeg har om Pokémon haha, aldri vokst det fra meg.

Kommer også på at jeg er flink med fingrene, tross for at jeg er klumsete. Veldig god med små detaljer når det kommer til tegning, forme objekter av leire, tre osv.

Ja, å gi komplimenter. Men er også flink til å klage på deltid.

Pokèmon er awesome ;) Lasta ned emulator til tlf og har alle spillene på den :p Har nesten ingen andre spill installert på den faktisk! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123

jeg er dritflink til å holde en jevn døgnrytme!

jeg er dritflink til å takle ting!

jeg er dritflink til å leve i nuet! lever litt etter nike sitt slagord "just do it"

jeg er til å stole på!

også har jeg god tro på meg selv :)

det er gøy å skryte av seg selv :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles litt rart å skulle si hva jeg er flink til, en ting jeg ikke er flink til er å skryte av meg selv! :p

Men, here it goes... Jeg er flink til å tegne og male. Jeg er også flink til å programmere, og til de fleste andre ting som er basert på logikk. Jeg er flink til å organisere og strukturere, og når jeg er ferdig på skolen kommer jeg til å bli en j***** flink prosjektleder (etter at jeg har vært en rå utvikler noen år selvfølgelig)! ;) Og sist men ikke minst, jeg er veldig flink til å ta vare på de jeg er glad i.

post-2233-14440935318632_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er god på å motivere folk.

- de prøver ting de har lyst til å prøve men ikke tørr, stort sett alltid med suksess!

-de biter tenna sammen, legger en ny slagplan og går løs på noe som har vært et stort problem,

-og, klarer de det ikke den gangen heller, biter de tenna sammen enda en gang, enda en ny slagplan, enda mer pågangsmot...

men, mest stolt er jeg av at jeg klarer å prate folk opp..

venner og bekjente som er nede i en tung dal, bare ser mørkt på ting og helst vil gjemme seg under dyna, sitter somregel med et smil om munnen innen få timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.... Jeg tegner en del, men vil ikke si jeg er dritgod (enda.. Hihi)

Men jeg tror jeg har et unaturlig godt dyretekke, da :-p vil si jeg er godt over gjennomsnittet flink med hund, i hvert fall.

Og så er jeg dritgod på fullstendig unyttig, random trivia ;) Bildet her er seff under arbeid, siden jeg ikke har bilde av det ferdig på iPaden... post-25864-14440935343307_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritgod på å drikke cola og helle brus i glass og bevare kullsyren. Får direkte vondt inni meg når jeg ser noen helle hardt og brutalt.

På samme måte som jeg får vondt når noen heller øl på samme måte som ma ville ha helt cola ;)

Øl skal helles brutalt, cola er mer fintfølende :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...