Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

På samme måte som jeg får vondt når noen heller øl på samme måte som ma ville ha helt cola ;)

Øl skal helles brutalt, cola er mer fintfølende :p

Ja, hvis du vil ha flat, dau øl, så. Greit å helle i litt skikkelig i start eller slutt så man er sikker på å få fin skumtopp, men man skal da ikke på generelt grunnlag helle øl BRUTTALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... Kanskje ikke brutalt, brutalt.

Men en øl skal ikke helles forsiktig.

Må huske at en del av "livet" i den sløves ned når den har liggi på flaske lenge, da er det greit å vekke ølen litt igjen. Før var det en vedtatt sannhet av ølen skulle helles kjempeforsiktig, bortsett fra slutten som skulle gjøres til skumkrone. Det er en grunn til at dette ikke lenger er normen for de som drikker mer enn bare pils og lager.

Enkleste måten å gjøre det på, er å helle mens man har tiltet glasset omtrent 45 grader, og når man har fylt det omtrent halvfult så reiser man glasset opp så man heller det resterende midt i glasset.

Greit nok. Brutalt er det ikke, men sammenliknet med cola så er det brutalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt et døgn på å tenke fram noe lurt! Så vanskelig dette var :eek:

Jeg er dritgod på å rote.

Jeg er dritgod på å ha kontroll på pengene mine - kanskje derfor jeg klarte å kjøpe leilighet da jeg va 19 år (uten hjelp!) :rolleyes:

Jeg er dritgod til å lure amerikanere til å tro jeg er en av deres landsmenn.

Jeg er dritgod til å lage pizza.

Kan forresten legge til at jeg er dritgod på å sove. Helt fantastisk god :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jævel på rubick's kube :)

World Cube Association - Official Results

Var topp ti i Norge i min storhetstid, men i årene som har gått siden jeg "la kuben på hylla" har det kommet noen jyplinger på banen og presset meg nedover lista :cry:

Edit: Må presisere at jeg i denne sammenhengen snakker om 3x3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært dritgod på...

...å spise alt som kan klassifiseres som usunt. Startet dagen med to wienerpølser på Statoil, derfra gikk det i to pizzasnurrer fra Meny og en sånn greie med hull i midten (nei, ikke smultring). Siden ble det en New Energy, en blå energidrikk hvis navn jeg ikke husker, en baconcheese med pommes frites, og til slutt taco. Altfor mye taco. Dagen (halv)sunne alibi får være seks druer...

547770_532230456799084_1918503278_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg kommer på nå er World of Warcraft(eller, var. Tidenes disc priest, SL/SL warlock og feral Druid :cool: ).

Også Pokémon, jeg er selveste Pokémon-mesteren. Ikke noe problem å mekke tidenes mest avanserte og beste Pokémon Team. Nesten flaut hvor flink jeg er og hvor mye kunnskap jeg har om Pokémon haha, aldri vokst det fra meg.

Kommer også på at jeg er flink med fingrene.

Samme, faktisk . Spillte dog aldri i den comboen, men var både disc priest og SL/SL lock, samt fmage etc. Serverens beste shadow priest i vanilla også(pvp).

Et par andre ting jeg er god på:

Lyve (woops)

Overtale folk

Sarkasme

Random fakta om all slags rare ting - blitt kallt google mer enn 1 gang.

Alle ballidrett og kølleidretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Jeg tegner en del, men vil ikke si jeg er dritgod (enda.. Hihi)

Men jeg tror jeg har et unaturlig godt dyretekke, da :-p vil si jeg er godt over gjennomsnittet flink med hund, i hvert fall.

Og så er jeg dritgod på fullstendig unyttig, random trivia ;) Bildet her er seff under arbeid, siden jeg ikke har bilde av det ferdig på iPaden... [ATTACH=full]99914[/ATTACH]

å si at dette her ikke er å være drit god til å tegne, er rene galskapen!!:eek: du er veldig dyktig!:notworthy::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...