Gå til innhold

Hva er DU dritgod på?


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er mester på å tro at det verste kommer til å skje uansett :p

Just a guess, men er du tilhenger av Murphy's Law, også ? :p

Ellers er jeg sykt god på å komme opp med unnskyldninger.. as all fat people are.. "cant do that today, better do it tomorrow, fits in better with everything else" ! Mer MARK og mindre syt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha voldtatt psyken hardt i toern med en rusten jernfil etter en skikkelig møkkaøkt på gymmet, tenkte jeg det var på sin plass å bygge seg opp igjen. Her vil jeg at DU skal skryte rått og hemningsløst av noe DU er god på. Ingen ting er for stort, ingen ting er for smått. Gjerne noe som ikke er relatert til trening eller jobb ;)

Så hva er jeg god på? Jeg er awsome på å tenne bål. Alltid herja i bålkonkurranser i speideren som liten, fyrer alltid opp på første forsøk om det så har regna en uke i strekk. Friluftsliv generelt er min største lidenskap og beste egenskap. Alt som handler om å bruke naturen, lage ting fra og spille på lag med naturen elsker jeg. Fra å lage primitive gjenstander til å bare koble helt ut og ta inn elementene. Fyrer opp med en liten bildespesial for skrytefaktor og feelgood.

Undertegnede nyter nok et lettfyrt kosebål:

215689_10150565528350055_1370859_n.jpg

Kneppet pilspiss av glass (gode gamle jägermeister, en kjær turkamerat)

603388_10152016654695055_1445880432_n.jpg

Pilspiss av bein, heftet med burotrep og grankvaelim:

250878_10151900266135055_1799811595_n.jpg

Fletchet med måkefjær og burotstreng:

403816_10151900266285055_945068406_n.jpg

Smielek på bålet med H-bjelke funnet i grøfta til ambolt. Ble et duganes grillsett:

394697_10151922975150055_1722225960_n.jpg

480399_10151922975420055_1664203379_n.jpg

Hjemmelaget bue fra askestokk:

399510_10151922976280055_1384694019_n.jpg

Et krypinn fra de dype skoger:

64384_10151386224360055_1887463404_n.jpg

Bål <3

26059_10150147152925055_310318_n.jpg

Bare for å ting helt klart, janteloven er ute av vinduet - her er det Petterloven som gjelder:

Så - hva du awesome på? Jeg vet det er noe...

Shoot!

Ååh... Jeg trenger en sånn turvenn! :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt! Neida (joda).

Jeg er ganske god med ord og til å formulere meg, og ganske god til å få opp andres humør. Ellers er jeg rå i unyttig kunnskap og Ocarina of Time til N64.

Shit. Hvor god da?

Må nok slenge meg på denne, er ganske rå i Ocarina of Time sjæl. Runner det på ca 25 min på en god dag. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Hvor god da?

Må nok slenge meg på denne, er ganske rå i Ocarina of Time sjæl. Runner det på ca 25 min på en god dag. Så det så.

Damn, jeg ville nok trengt i hvert fall en halv dag. Men jeg går ikke inn for å runne det, jeg skal gjøre alt, så jeg kan holde på i evigheter. No rupee shall be missed! Har dog aldri klart Majoras Mask... Kanskje på tide på prøve igjen, og kanskje sånn akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 min??? Da bør du filme deg selv, siden verdensrekorden er på 4 timer og 46 min :p

Sorrymac, er ikke god nok til verdensrekord. 25 min høres kanskje ekstremt ut, men det er faktisk ganske "tregt" i forhold til verdensrekorden på 21min18sec. (ZeldaSpeedRuns Leaderboards)

Damn, jeg ville nok trengt i hvert fall en halv dag. Men jeg går ikke inn for å runne det, jeg skal gjøre alt, så jeg kan holde på i evigheter. No rupee shall be missed! Har dog aldri klart Majoras Mask... Kanskje på tide på prøve igjen, og kanskje sånn akkurat nå.

Ikke dårlig bare det! Du slår meg nok på samling av alt mulig (også kjent som 100%) da jeg ikke har spilt spillet uten retarderte glitches siden jeg var liten guttunge :D

Anbefaler dere å se den, og høre på fyren som forklarer hva som skjer. Om dere har noen interesse av å se favorittspillet deres bli ødelagt til de grader o-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorrymac, er ikke god nok til verdensrekord. 25 min høres kanskje ekstremt ut, men det er faktisk ganske "tregt" i forhold til verdensrekorden på 21min18sec. (ZeldaSpeedRuns Leaderboards)

Ikke dårlig bare det! Du slår meg nok på samling av alt mulig (også kjent som 100%) da jeg ikke har spilt spillet uten retarderte glitches siden jeg var liten guttunge :D

Anbefaler dere å se den, og høre på fyren som forklarer hva som skjer. Om dere har noen interesse av å se favorittspillet deres bli ødelagt til de grader o-o

Ah, hvis det var glitch-run du mente så må du jo si det :p hehe.. Trudde du mente vanlig speed-run :)

The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Speedrunwiki.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hvis det var glitch-run du mente så må du jo si det :p hehe.. Trudde du mente vanlig speed-run :)

The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Speedrunwiki.com

Burde vel sagt det ja, sorry ^.^ SVÆRT få som speedrunner non-glitched zeldaspill om dagen. Det er blitt ganske så populært etter twitch.tv har tatt av.

Den siden du linket er særdeles utdatert, mer leses på ZeldaSpeedRuns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, jeg ville nok trengt i hvert fall en halv dag. Men jeg går ikke inn for å runne det, jeg skal gjøre alt, så jeg kan holde på i evigheter. No rupee shall be missed! Har dog aldri klart Majoras Mask... Kanskje på tide på prøve igjen, og kanskje sånn akkurat nå.

Fullførte det her om dagen faktisk. Det er jo om mulig bedre enn Ocarina of Time. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drit god på å løpe i høye hæler, huske varenr, være hyggelig mot folk uansett hvilket humør jeg egentlig er i, og å ikke gidde å lage meg middag! Sistnevnte er jeg drit god på akkurat nå..(y)

Den siste der trur jeg jaggu jeg er bedre på ass ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...