Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp sa naturfaglæreren vår.

Personlig har jeg ikke fått noen klager på mine 20 cm enda, men det er selvsagt slitsomt å måtte bekymre seg for å gå for dypt hele tiden og ikke kunne slippe seg løs. Av og til trer jeg på to smultringer ved roten for å kunne slippe meg løs uten å ta så mye hensyn.

De to siste kvinnene jeg var sammen med klaget på magesmerter, men det var visst "godtvondt".

haha, som jeg så pent greide uttale meg i et usærriøst intervjuv for noen år siden;

''det er bedre med for liten enn for stor'''

Tror noen må ha puttet noe i drikken min den dagen........

Bare les den artikkelen jeg linka til nå nettop. Livet er hardt for oss som tilhører den siste gruppa ;)

Annonse

Jeg har ikke, ikke en eneste gang, i mitt liv, noen gang, en gang tenkt over utstyret mitt. Aldri stresset med det. Aldri fått klager. Why worry? Who gives a fuck.

Skjønner ikke hvorfor så mange stresser med det.

Ron-Burgundy-Saying-I-Dont-Believe-You.gif

En festlig egenskap ved debatter om penisstørrelse er at det ser ut til å råde en oppfatning om at mennesker med størrelse over gjennomsnittet er uhyre sjeldent. Måten et gjennomsnitt fungerer på, gitt et normalfordelt utvalg, er at ca. 50% vil ha over gjennomsnittet.

Klart, jo lenger utover i halene på Gauss-kurven du kommer, jo mer usannsynlig blir påstanden, men når man smiler overbærende og himler med øynene over en påstand om 17cm så har man ikke helt skjønt dette med gjennomsnitt, tror jeg.

Det er bedre med en liten og kjapp, enn en stor og slapp sa naturfaglæreren vår.

Personlig har jeg ikke fått noen klager på mine 20 cm enda, men det er selvsagt slitsomt å måtte bekymre seg for å gå for dypt hele tiden og ikke kunne slippe seg løs. Av og til trer jeg på to smultringer ved roten for å kunne slippe meg løs uten å ta så mye hensyn.

De to siste kvinnene jeg var sammen med klaget på magesmerter, men det var visst "godtvondt".

Jævlig rart du er singel!

Annonse

En liten arctic-analogi:

"På samme måte som man ikke kan bruke en geolog-hammer på ei ankerklinke kan man ikke slå en pappspiker med ei slegge" ;)

Nå kan jeg ikke sette meg inn i hvordan jenter\kvinner ser på dette siden jeg stiller med en penis selv, men logikken ville da tilsi at en mann + mindre enn gjennomsnittelig størrelse på penis + sykt flink til å bruke den > mann + penis på størrelse som en bigbite-loff + bruker den som om den skulle vært en fuckings claymore.

10063339.jpg

En helt hinsides morsom tråd å lese fordi den er så skrevet av typisk ung(e) sinn. Non offense. Nok å lese for å både skryte av seg selv og knuse enhver ung gutts tanker om å tørre dusje naken i en offentlig dusjanlegg ;-)

Nå hørtes jeg sikkert skikkelig steingammel belærende oldisaktig ut og med mine 41 år så har dere helt rett :-)

Majoriteten av damer kommer ikke av å få dytta greier inn i seg uansett, så bare at det er noe der er "greit nok" for de fleste såvidt jeg har forstått.

Hva du gjør ellers under akten er minst like viktig, om det er kos og ikke 100% reproduksjon som er i bildet ;)

Er nok et smart trekk fra naturens side at det ikke går an å trene den større, ser for meg at noen med overdrevet penis fokus i denne tråden fort kunne bli overtrent eller skade seg selv med feil teknikk osv.:p

Er nok et smart trekk fra naturens side at det ikke går an å trene den større, ser for meg at noen med overdrevet penis fokus i denne tråden fort kunne bli overtrent eller skade seg selv med feil teknikk osv.:p

"NP, BRO, JEG SKAL BARE LEKE LITT ALPHA OG VÆRE NEDLATENDE OG EN BRO FOR Å KOMPENSERE FOR PENISSTØRRELSEN, BRB 2 SEC"

Enig med UxO: hensides morsom tråd :p

Feil.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20102448

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...