Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hahaha, det kan jo være !

heldigvis er det ingen som har kommentert magen min :p

Bare ikke ha samme ideal som meg når dere er gravide! Jeg pleier å tenke slik at når magen stikker lenger ut enn brystmusklene, så er det på tide med en skikkelig diett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vil dele litt erfaring rundt det å få silikon pupper? Vurderer å gjøre det til sommeren. Har tenkt på Fornebu klinikken. Det som bekymrer meg er om de vil bli arrete og ikke så fine å se på, når jeg er naken!?!

Eneste erfaringer jeg kan gi er at det ser jo bra ut både med og uten klær :D Men her finner du sikkert mye lurt. http://forum.fitnessbloggen.no/threads/den-store-silikontråden.1755

Flytta begge innlegene over i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Sikkert like greit det, hørt at det er smartere å gjøre dette etter man har fått barn. Jeg selv hår gått og grubblet på dette i noen år nå. Om jeg skal eller ikke skal. Men samboeren min er veldig imot at jeg skal gjøre det.:unsure: Mest pga operasjonen, redd det skal skje noe med meg...

er du virkelig helt sikker på at det er pga at noe skal gå galt? spør ikke for å være frekk, men det er mange gutter som ikke vill at dama si skal gjøre det grunnet sjalusi. å med god grunn, noen jenter blir som silikon i hode etter på.. dette trenger ikke gjelde deg selvfølgelig! Men er dette noe du virkelig ønsker å mener d så kan jeg betrygge deg med at det finnes mange klinikker der ute som driver meget profft, t.o.m proffere enn på norke sykehus. Dette er en million industri og kirurgene, sykepleier, anestesileger osv tar jobben sin dønn seriøst og du er en kunde ikke ett tall i en journal. Gjør grundige undersøkelser rundt klinikken og gå på gratis konultasjoner på flere plasser så skiller de proffe seg godt ut. Silikon i brystene er vell en av de oprasjonene som det er minst problemer rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du virkelig helt sikker på at det er pga at noe skal gå galt? spør ikke for å være frekk, men det er mange gutter som ikke vill at dama si skal gjøre det grunnet sjalusi. å med god grunn, noen jenter blir som silikon i hode etter på.. dette trenger ikke gjelde deg selvfølgelig! Men er dette noe du virkelig ønsker å mener d så kan jeg betrygge deg med at det finnes mange klinikker der ute som driver meget profft, t.o.m proffere enn på norke sykehus. Dette er en million industri og kirurgene, sykepleier, anestesileger osv tar jobben sin dønn seriøst og du er en kunde ikke ett tall i en journal. Gjør grundige undersøkelser rundt klinikken og gå på gratis konultasjoner på flere plasser så skiller de proffe seg godt ut. Silikon i brystene er vell en av de oprasjonene som det er minst problemer rundt. :)

Tror den største grunnen til at han er imot det er for han er redd puppene mine skal bli harde, og for han liker dem jeg har nå (eller er det han sier da:p og siden han nå etter 5år ikke klarer holde fingrene fra dem må nesten det stemme)

Men mitt syn på mine små er ikke i nærheten sv like bra:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...