Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Hehe ja, har hørt d er slik, at de får et litt finere "heng" med tiden :)

Er så sykt usikker på d med å ha det under muskelen :0

Hør m legen på konsultasjonen.. tror du vil "tjene" på det m tiden.. :)

Og så vidt jeg vet er det bedre i forhold til når man skal ha barn og amming.. Synes og huske det var det jeg og fikk beskjed om:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må kanskje tenke litt på det:)

Får se hva han sier:D hvis d blir et mer naturlig resultat + ang amming er jo d kjempe bra, jeg ønsker jo meg barn i framtiden:)

Jeg skal ta under muskelen, fordi jeg har veldig lite brystvev. Legen min sa det ville bli et mye mer naturlig utseende da :) Og som Admira er inne på, så er det mindre risiko for kapsel om du har under.

"

Etter nøye diskusjoner med deg velger kirurgen alltid ut den metoden som er best egnet for akkurat deg og din kropp. Han legger ofte protesen under muskulaturen, hvilket gir mindre sannsynlighet for kapseldannelse rundt protesen senere sammenlignet med andre teknikker. Dette gir også en mykere, varig og mer naturlig overgang i øvre del av brystet uten synlig protesekant. Man får med denne metoden gjerne et mer naturtro sluttresultat, og man unngår at brystene ser for opererte ut. Noen ønsker seg større bryster med en rundere fasong, og da velger man for eksempel en rund silikonprotese med en høy profil."

http://www.fanamedisinske.no/plastisk-kirurgi/brystforstoerrelse/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta under muskelen, fordi jeg har veldig lite brystvev. Legen min sa det ville bli et mye mer naturlig utseende da :) Og som Admira er inne på, så er det mindre risiko for kapsel om du har under.

"

Etter nøye diskusjoner med deg velger kirurgen alltid ut den metoden som er best egnet for akkurat deg og din kropp. Han legger ofte protesen under muskulaturen, hvilket gir mindre sannsynlighet for kapseldannelse rundt protesen senere sammenlignet med andre teknikker. Dette gir også en mykere, varig og mer naturlig overgang i øvre del av brystet uten synlig protesekant. Man får med denne metoden gjerne et mer naturtro sluttresultat, og man unngår at brystene ser for opererte ut. Noen ønsker seg større bryster med en rundere fasong, og da velger man for eksempel en rund silikonprotese med en høy profil."

http://www.fanamedisinske.no/plastisk-kirurgi/brystforstoerrelse/

når skal du gjøre det da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan jeg spørre om en litt mer "privat" ting, hvordan skal du betale for det?

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal vente og spare, eller om jeg skal ta lån:confused:

Ja jeg svarer gjerne om du lurer på noe altså :)

Har spart opp mesteparten selv (koster ca 40 000 kr), men får låne det jeg mangler fra foreldrene mine. Der jeg tar det har de også en avtale med Cresco, slik at man enkelt kan få lån, og det er rentefritt i ett år..! Om man er student er det litt begrenset hvor mye man får låne, men ellers går det vel på inntekt. Kanskje de har noe sånt på andre klinikker også (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg svarer gjerne om du lurer på noe altså :)

Har spart opp mesteparten selv (koster ca 40 000 kr), men får låne det jeg mangler fra foreldrene mine. Der jeg tar det har de også en avtale med Cresco, slik at man enkelt kan få lån, og det er rentefritt i ett år..! Om man er student er det litt begrenset hvor mye man får låne, men ellers går det vel på inntekt. Kanskje de har noe sånt på andre klinikker også (?)

kan høre med den jeg skal til:)

Beste er jo å spare selv som du har gjort:) men om man får et år rentefritt så skal det funke fint, jeg er jo ikke student lenger, så da er det enda litt lettere + jeg har fått en heftig lønnsøkning på 40 000,- så da kan jeg jo unne meg selv noe:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah så godt å ha en tråd hvor man kan spørre om slike ting man lurer på:p er jo snakk om noe stort man gjør mot seg selv da..

gleder meg til du skal fortelle om hvordan du føler deg etterpå:p hihi

forresten, hvor lenge siden var det du hadde konsultasjon?

hihi, ja må vel legge ut full rapport her ;)

Var på konsultasjon forrige tirsdag. Kunne faktisk fått operasjon to dager etterpå, men passet dårlig med min timeplan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, ja må vel legge ut full rapport her ;)

Var på konsultasjon forrige tirsdag. Kunne faktisk fått operasjon to dager etterpå, men passet dårlig med min timeplan :D

hehe blir litt sån " eem.. Jeg må tenke litt på det...."

Nesten som å gå til tannlegen, og de sier du har et lite hull du kan ta med det samme, da får jeg fort litt angst og må ha ny time xD

MÅ jo planlegge litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

inntressang tråd her. jeg var på konsultasjon for en uke siden. har time om to uker :D dette er nøye vurdert frem og tilbake oger lang tid, føre jeg bestemte meg for at noe måtte gjøres. på konsultasjonen prøvde jeg flere typer innlegg. ble fornøyd med 300g. og bestemte i sammarbeid med kirurgen at det var den str. vi skulle gå for. men da jeg kom hjem og så bilder av damer som hadde legt inn 300g. så virket det ikke for meg som om det var sånn kjempe stor forskjell. målet mitt er ikke å få størst mulig, men jeg vill ha det til at det skal se mest mulig naturlig ut iforhold til resten av kroppen min. jeg har fra før en A cup. dagen etter ringte jeg tilbake til klinikken og fikk dem til å ordne det slik at jeg kan få prøve de inleggene en siste gang på operasjonsdagen. 300g og 350g. ( vet ikke om det er store forskjellen.) men jeg vet at jeg kommer til og angre dersom jeg våkner opp og føler at jeg kunne tatt mer. Jeg vil heller ha en str. for stor enn en str. for liten når jeg først skal bruke 28 tusen kroner på dette. og ikke minst at jeg skal leve med dem veldig lenge. viktig å være fornøyd ;)

hører at flere sier at om en er i tvil om to str. så velg det største! blir litt i tvil jeg da,, noen som har noen råd til meg ? :p

Det kommer vel an på hva du selv føler ser og kjennes mest naturlig ut. Selv er jeg 171 høy, og skal få lagt inn 280 ml, er tydeligvis ikke mye, utfra det jeg ser de andre skriver her.. :p Men jeg vil ikke ha "store" pupper uansett, føler jeg er så vant med å ha småe at det bare vil bli feil for meg om jeg skal ta noe større enn det. Og når jeg prøvde de på konsultasjonen, synes jeg de lett så store nok ut! Men som sagt, smak og behag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis selvbilde sitter i puppa.. Billigere med noen timer hos psykolog enn det er å ta silikon :)

Skal også sies at jeg er typen som glaner mere på stumpen enn puppa, hadde sikkert hatt annen mening om jeg hadde digga pupper :p

eller om det var prinsen din som var på størrelsen med en lillefing :0

Ikke alltid like lett for gutter å sette seg inn i hvordan det er for en dame å ha veldig små bryster er uproposjonerte bryster, hvis hun kan gjøre noe for å fikse det. Spørs litt hvor mye en psykolog kan hjelpe med det..

Eller? :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...