Jump to content
imm-iform

Den store silikontråden

Recommended Posts

19 timer siden, Mortilen skrev:

Takk som spør :) 

Jo, det gikk veldig bra. Mye informasjon å ta inn men jeg er vel mer eller mindre klar for operasjon, de kunne ta meg inn allerede 31. mai. Jeg får 450cc (er cc det somme som gr?) runde Eurosilicone implantater. 

Lykke til! :) 

Fortsetter under...

Jeg blir så misunnelig når jeg ser dere får 450-500ml! Var på konsultasjon på Aleris på torsdag, ble så innmari skuffa da jeg ble forespeilet kun 230-250ml. Noe jeg synes høres altfor lite ut, spesielt når jeg sammenligner med andre jeg vet om. Nesten som at jeg lurer på om det er bevisst, for å få oss til å ta en ny operasjon senere... 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men er helt sikker på at 250ml ikke vil gjøre meg fornøyd.

Bør jeg forhøre meg på Fornebuklinikken? Evt andre. 

Den 22. mai 2016 at 20.36, fitnessline skrev:

Bør jeg forhøre meg på Fornebuklinikken? Evt andre. 

Hei! 

Jeg er i hvert fall godt fornøyd med Fornebu, skader neppe å avtale en konsultsjon der også siden du tydeligvis føler at du ikke kom helt bra ut av din konsultasjon på Aleris. 

Den 14. mai 2016 at 20.57, Mortilen skrev:

..er cc det somme som gr?..

Ja, i praksis ;) 

CC er jo et volummål (cubic centimetre), 1 CC vann veier 1 gram og silikon har omtrent samme vekt (0,97). 

Lykke til med operasjon! 

Vurderer sterkt om jeg skal ta silikon, er veldig mye frem og tilbake.
Jeg har en veldig tendens til å legge på meg på magen, og fyller ikke en AA som cup størrelse.
(Dere kan jo tenke dere hvor uproposjonert dette ser ut)
Mage rundt navle: 85cm
Rundt bryst: 85 
( dette burde gi en pekepinne)

Så har jeg lest mye i denne tråden for å hjelpe meg å ta ev avgjørelse.
Det jeg føler jeg ikke har fått svar på er, når folk her prater om små pupper (spes. guttene) Snakker vi A/B cup eller AA cup da, litt stor forskjell faktisk.. Syns dere forsatt dette er "pent" ?

Å til dere som har tatt silikon, angrer dere ?
Må si det føles så uekte, og fælt og ha to implantater i brystene sine.. Eneste som gjør at jeg vurderer det er etter å ha forstått hvor vanlig det har blitt, og at dermed ikke er et så spesielt stort inngrep allikavel.
Har en ganske bra psyke, er kun brystene mine som egentlig plager meg mest. (Vil egentlig ikke ta silikon, men samtidig vil det. Står konstant ved dette dilemma å har tenkt/tenker over det flere ganger daglig i flere år nå).
Hva syns dere jeg bør gjøre, skulle gjerne fått råd fra noen av dere som har gjort det :)