Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lurer på en ting som ikke har finni nevnt i denne tråden. Tok for 1,5 år siden, ikke mye pga lav fettprosent så det ikke skulle se fake ut. Når jeg står vanlig ser det veldig bra ut:D mMn når jeg strammer brystmuskelen, eller poser ser det kjemperare ut! :eek: La delvis under mueskelen(eller helt?) men det ser ut som muskelen under puppene strammer seg så de blir smalere på en måte, opplever dere det samme? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting som ikke har finni nevnt i denne tråden. Tok for 1,5 år siden, ikke mye pga lav fettprosent så det ikke skulle se fake ut. Når jeg står vanlig ser det veldig bra ut:D mMn når jeg strammer brystmuskelen, eller poser ser det kjemperare ut! :eek: La delvis under mueskelen(eller helt?) men det ser ut som muskelen under puppene strammer seg så de blir smalere på en måte, opplever dere det samme? :oops:

Siden muskelen blir stram over protesen så vil de klemmes mot siden av brystkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tenkte på siden av den? Forklarte det kanskje lit dårlig, men det er når jeg strammer så løfter de seg så de blir mere "hule" under og flatere i formen.

Ja, de blir også litt flatere på toppen. Men om du er usikkert på om det er sånn det skal være så ta en telefon til kirurgen din, det er det aller beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får liksom ikke så veldig lyst til å legge under muskelen nå neeei:P

men tror ikke jeg trenger det om jeg velger å ta en dag:unsure:

Det er helt valgfritt.. Hehe.. lenger restitusjonstid om man legger under. Jeg ville ha mest mulig naturlig resultat derfor la jeg under. Blei anbefalt det pga lite fett og brystvev:p

Det er en del forandring på de siden det bildet før i tråden. På det bildet var de ferske:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt valgfritt.. Hehe.. lenger restitusjonstid om man legger under. Jeg ville ha mest mulig naturlig resultat derfor la jeg under. Blei anbefalt det pga lite fett og brystvev:p

Det er en del forandring på de siden det bildet før i tråden. På det bildet var de ferske:p

Men altså... under muskelen.. blir ikke det litt problematisk å trene bryst senere siden det ligger et silikoninnlegg under? Må jo se rart ut når man er deffa med muskelfibre over puppen?? Høres jo helt rart ut... Kan umulig fungere på den måten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... under muskelen.. blir ikke det litt problematisk å trene bryst senere siden det ligger et silikoninnlegg under? Må jo se rart ut når man er deffa med muskelfibre over puppen?? Høres jo helt rart ut... Kan umulig fungere på den måten???

Deffa ser det nok ikke så pent ut vil jeg tro.. Å trene er ikke noe problem, men muskelen blir noe svekka og man skal være litt forsiktig med å kjøre veldig hardt...

De fleste BF jenter legger silikonen over muskelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deffa ser det nok ikke så pent ut vil jeg tro.. Å trene er ikke noe problem, men muskelen blir noe svekka og man skal være litt forsiktig med å kjøre veldig hardt...

De fleste BF jenter legger silikonen over muskelen..

Da vet jeg hva jeg skal gjøre når jeg har defffa vekk puppene, hahahaha, uff.. stakars små puppene mine begynner å forsvinne :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk høre at de fleste som trener legger under, for da synes ikke protesene like godt ved lav fett%?

Jeg skal ha under hvertfall.. Med lite fett på brystet vil man se veldig godt det er fake, hvis protesene ligger over..

Se få "alle" BF jentene, der ser man tydelig de runde innleggene når de står på scena.. Kirurgen min sa at det er vanligst å legge under om man driver med BF eller er avhengig av sterke brystmuskler,.

Det syns selvfølgelig minst om man har de under.. Men er det penest når man er deffa det veit jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Forvirrende dette her med over eller under :p Ene uken så er jeg fast bestemmt på under, neste så må det jo bare bli over. Eneste jeg vet 100 % er at jeg har begynnt å spare å at pupper, DET blir det ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirrende dette her med over eller under :p Ene uken så er jeg fast bestemmt på under, neste så må det jo bare bli over. Eneste jeg vet 100 % er at jeg har begynnt å spare å at pupper, DET blir det ! :D

Lønner seg å prate med en kirurg og ønsker og hva som er dine behov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel å veie fordeler mot ulemper. Jeg har ingenting imot at noen jenter tar det, men syns mange er uforsiktige. Dette er tross alt en full anestesi og har en del risikoer knyttet til seg. Dersom du er i den lille prosenten med horrible komplikasjoner (allergi mot implantatene, infeksjoner, sprukne implantater (særlig silikon kan ødelegge hele kroppen), lammelser, smerter, at huden fester seg til muskelen osv), må du vite at det var verdt det for deg å ta den sjansen

Det er ikke størrelsen, men formen som er viktig for min del :) Men jeg ville helst at en jeg er glad i unngår en operasjon som ikke er nødvendig ut ifra helsemessige årsaker! (Det er ikke det samme som at jeg syns brystforstørrelse er en unødvendig operasjon i alle tilfeller!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel å veie fordeler mot ulemper. Jeg har ingenting imot at noen jenter tar det, men syns mange er uforsiktige. Dette er tross alt en full anestesi og har en del risikoer knyttet til seg. Dersom du er i den lille prosenten med horrible komplikasjoner (allergi mot implantatene, infeksjoner, sprukne implantater (særlig silikon kan ødelegge hele kroppen), lammelser, smerter, at huden fester seg til muskelen osv), må du vite at det var verdt det for deg å ta den sjansen

Det er ikke størrelsen, men formen som er viktig for min del :) Men jeg ville helst at en jeg er glad i unngår en operasjon som ikke er nødvendig ut ifra helsemessige årsaker! (Det er ikke det samme som at jeg syns brystforstørrelse er en unødvendig operasjon i alle tilfeller!)

Det er ikke full anestesi alle steder. Det er tryggere å ikke ha full narkose.. Bedre for pasienten også. Jeg fikk lokalbedøvelse og lett sovemedisin.. Ikke full narkose.

Ja komlikasjoner er det nok av, men meget sjelden her til lands om man går til dyktige kirurger\klinikker. Ikke alle de komplikasjonene du har der er sanne heller ;) Silikon renner ikke ut av kapselen om det sprekker eller liknende. De bruker noe som kalles "gummibear" implantater nå, der silikonen er fast. Man kan skjært igjennom hele innlegget og det kliner seg sammen igjen på en måte.. Så det kan ikke renne ut.

Det er ikke påvist allergi mot silikonimplantater. Alle innlegg har et skall av silikon, uansett om det er saltvann eller silikon.

Huden fester seg til muskelen? :o Fortell meg hvordan.....

Jeg syns man skal gjøre det for seg selv om man bestemmer seg for å gjøre det. Ikke for noen andre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...