Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kan ikke se noen har spurt om det her, men hva med strekkmerker og arr? jeg har sydd 7 sting på siden på det ene brystet mitt. hvordan blir det ifh til silikon når det blir strekt?

Dette er veldig individuelt som i andre tilfeller - spørs jo også hvor mye en legger inn samt hvor "elastisk" huden din er. En som legger inn 500g og en som legger inn 350g kan like gjerne få store strekkmerker som ingen :)

Ang arr så vil man få det der snittet blir gjort, men hvorvidt de blekner og hvor pene de blir til slutt avhenger av hvor flink en er til å behandle de i ettertid - om en ikke tar laserbehandling

Jeg tror nok ikke arrene dine vil bli "større" i den forstand om de strekkes, men det tør jeg ikke si sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig individuelt som i andre tilfeller - spørs jo også hvor mye en legger inn samt hvor "elastisk" huden din er. En som legger inn 500g og en som legger inn 350g kan like gjerne få store strekkmerker som ingen :)

Ang arr så vil man få det der snittet blir gjort, men hvorvidt de blekner og hvor pene de blir til slutt avhenger av hvor flink en er til å behandle de i ettertid - om en ikke tar laserbehandling

Jeg tror nok ikke arrene dine vil bli "større" i den forstand om de strekkes, men det tør jeg ikke si sikkert

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ta silikon. Har tenkt på det lenge og bestemt meg. Jeg må ha under muskel pga lite brystvev og er engstelig for at jeg vil miste formen helt i rekovalesensperioden. Vil jo ikke bli slapp... :/

Hvor lang tid tok det før dere kunne løpe/ellipse/spinning og styrketrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ta silikon. Har tenkt på det lenge og bestemt meg. Jeg må ha under muskel pga lite brystvev og er engstelig for at jeg vil miste formen helt i rekovalesensperioden. Vil jo ikke bli slapp... :/

Hvor lang tid tok det før dere kunne løpe/ellipse/spinning og styrketrene?

Du vet at du må eller tror du må? Har du vært på konsultasjon ennå? :)

6uker er normal restitusjonstid før hard trening - noen tidligere, andre lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at du må eller tror du må? Har du vært på konsultasjon ennå? :)

6uker er normal restitusjonstid før hard trening - noen tidligere, andre lengre

Var på konsultasjon og fikk beskjed om at det ville bli vanskelig med et naturlig resultat over med så lite brystvev :)

Takk! Når begynte du og mistet du "den trene" kroppen ila. hvileperioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsultasjon og fikk beskjed om at det ville bli vanskelig med et naturlig resultat over med så lite brystvev :)

Takk! Når begynte du og mistet du "den trene" kroppen ila. hvileperioden?

Jaok :)

Jeg var ikke i denne formen da jeg ble operert, men nei - jeg ble ikke særlig "slapp" i formen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk for svar! Er det mulig å holde seg på samme fettprosent, unngå for mye muskeltap og evt. vektopp/nedgang i de 6 ukene uten trening, i så fall hvordan gjør man det? sikkert dumt spm., men jeg er grønn på dette så jeg håper det er ok :)

Den eneste forskjellen er at man kan føle seg mindre fyldig i muskulaturen fordi den ikke blir brukt på samme måte, men muskeltap samt fettlagring vil være minimalt om en ikke driter fullstendig i hva en putter i seg.

Jeg mener dette ikke er noe å bekymre seg over, 6uker uten trening er ingenting i forhold til hva du kan gjøre i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:thumbsup: Jeg som engang hadde verdens finaste pupper(akkurat en håndfull, perfekte!:D )-så kom graviditetskiloene, faktisk 25 av de, gikk fra B til F-cup! JAAA! NAYSS! -og så.. nå er det gått 5 mnd, sluttet å amme etter bare halvannen mnd, har gått ned alle kiloene minus 1,5 kg. tenker jo å ikke stanse før jeg er superfit, men allerede er puppene mine som to overmodne avokado!

så da, når jeg når målet mitt "superfit" (merker det vell når jeg er det..?!:confused: ) skal jeg unne meg nye pupper!

spørsmålet er bare HVOR!? jeg er superskeptisk til de her i Haugesund, for de har jeg ikke hørt noe bra om! noen som har tips om hvor verdens flinkaste plastikk-kirurger holder til? ;) pft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok silikon for 2 år siden, ikke på grunn av mindreverdighetskomplekser eller for å få mer oppmerksomhet fra gutta, men for min egen del. Var på den tiden sammen med en gutt som ikke hadde noe til overs for silikonpupper, men jeg gjorde det likevel.

Jeg er for for for for! Så lenge man gjør det av de rette grunnene!

Har en stor bakdel som trengte noe som kunne veie opp fremme, så da ble det slik. Fikk en full C, som har blitt til en normal B etter å ha trent vekk det meste av fett. Folk blir overrasket når de får vite at de ikke er naturlige, for de ser og føles helt naturlige ut!

Har nå en samboer som er langt mer interessert i rumper enn pupper, så det har hele tiden vært for min egen del, ikke for noen andres :)

kvilken klinikk brukte du, og er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumbsup: Jeg som engang hadde verdens finaste pupper(akkurat en håndfull, perfekte!:D )-så kom graviditetskiloene, faktisk 25 av de, gikk fra B til F-cup! JAAA! NAYSS! -og så.. nå er det gått 5 mnd, sluttet å amme etter bare halvannen mnd, har gått ned alle kiloene minus 1,5 kg. tenker jo å ikke stanse før jeg er superfit, men allerede er puppene mine som to overmodne avokado!

så da, når jeg når målet mitt "superfit" (merker det vell når jeg er det..?!:confused: ) skal jeg unne meg nye pupper!

spørsmålet er bare HVOR!? jeg er superskeptisk til de her i Haugesund, for de har jeg ikke hørt noe bra om! noen som har tips om hvor verdens flinkaste plastikk-kirurger holder til? ;) pft

Jeg vet ikke om du har lest gjennom tråden, men Fornebuklinikken anbefales i hvert fall av de jentene som er her. Og ja, skulle jeg unnet meg nye pupper, så hadde ikke jeg hatt noe i mot å dra (helt) fra Haugesund for å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...