Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mener hun har to operasjoner ja. Men det har også jeg ;)

Det er nok andre ting som spiller inn på henne ja. Hun har vel lagt inn 700 ml har jeg lest ett sted... :p

Akkurat hvor mange operasjoner hunhar hatt vet jeg ikke. Men var de operasjonene nødvendige? Hun hadde faktisk pupper, helt vanlige jentepupper! Etter det jeg vet, hadde vel ikke du så store pupper når du tok. Og så er det den nesa jeg nevnte. Hennes nese idag er en helt vanlig nese, ikke noe feil med den etter min mening. Hun syntes kanskje den er stor, men gjør hun noe med den, kan den ende opp med å bli helt feil til hennes ansikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingenting jeg. Fylte ikke en A en gang. Jeg opererte to ganger for å få det resultatet jeg ville ha. Måtte ta i to omganger for å få plass. Fikk så vidt plass til 260 første gangen. Siden jeg er såpass høy så syns jeg det var penere med litt større når jeg først var i gang.. haha

Hadde jeg hatt litt pupper så hadde jeg ikke operert :D

Tror hun egentlig trenger hjelp jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ingenting jeg. Fylte ikke en A en gang. Jeg opererte to ganger for å få det resultatet jeg ville ha. Måtte ta i to omganger for å få plass. Fikk så vidt plass til 260 første gangen. Siden jeg er såpass høy så syns jeg det var penere med litt større når jeg først var i gang.. haha

Hadde jeg hatt litt pupper så hadde jeg ikke operert :D

Tror hun egentlig trenger hjelp jeg.

Kan jeg spørre hvor høy du er? Og fikk du noen rabatt på operasjonene siden du ikke fikk plass, eller måtte du betale dobbelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor høy du er? Og fikk du noen rabatt på operasjonene siden du ikke fikk plass, eller måtte du betale dobbelt?

Om det er plass eller ikke er det kirurgen som finner ut av. Jeg hadde ikke noe pupper å legge inn i. Kirurgen ser fort hvor mye det er plass til.

Jeg er ikke høyere enn 170 cm så ikke veldig høy.. :p Men syns de puppene jeg har blei mer "voksne" på en måte.. vanskelig å forklare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg nesten bare skrive dette her også:

Meg og min Nise på 4år i klesbutikken sist uke:

Vi går inn i et prøverom fordi jeg skal prøve en genser, jeg tar av meg den jeg har på og står i bare bh'en, i det sier nisen min:

" tante, du har små pupper...:) "

jeg begynner å le, og sier: "det var ikke snilt sagt:huh: "

Nisen min: "åh?:mellow: Men mamma har mye større pupper enn deg!"

Fikk feil gen tildelt:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er plass eller ikke er det kirurgen som finner ut av. Jeg hadde ikke noe pupper å legge inn i. Kirurgen ser fort hvor mye det er plass til.

Jeg er ikke høyere enn 170 cm så ikke veldig høy.. :p Men syns de puppene jeg har blei mer "voksne" på en måte.. vanskelig å forklare...

Jeg skjønner faktisk veldig godt hva du mener, for det er akkurat slike jeg har også. Nå skal det sies at jeg stoppet midt i puberteten, så det er kanskje ikke så rart. Men det er helt klart kjipt å ha det sånn, selv om de faktisk har vokst pittelitt med økt vek den siste tiden :thumbsup: De må gjerne fortsette med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirurgen burde aldri godtatt å legge inn så mye på henne. Jeg har inntrykk av at de fleste kirurgene i Norge er noenlunde nøkterne og tilpasser innleggene etter kroppen din, men det er kanskje noen som er mindre seriøse her også? Har bare erfaring med Dr Kveim og han var veldig nøktern....litt sånn Slemdal-vestkant-pupper-like-lege :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser hvordan ryggen din ser ut, har jeg liten tro på at du har noe særlig mage :huh:

Mina er tynn, så dersom hun får litt oppblåst mage (som alle får i blant) så vil den nok se stor ut i forhold til kroppen. Men at den er feit eller stor, nekter jeg å tro! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser hvordan ryggen din ser ut, har jeg liten tro på at du har noe særlig mage :huh:

Skal legge ut bilde av den store bollemagen min engang jeg..

neida :p Men liker ryggen bedre egentlig..:meh:

Mina er tynn, så dersom hun får litt oppblåst mage (som alle får i blant) så vil den nok se stor ut i forhold til kroppen. Men at den er feit eller stor, nekter jeg å tro! :p

Riktig som du sier lily, den ser veldig lett, ehm.. Gravid ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...