Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Det er jo også veldig sant. Er jo ikke sånn at man går rundt og spør folk man treffer om de har silikon.:p

hehe nei, mange som har men som du ikke ser det på. Det er mer de vanlige jentene for å si det sånn. Så har du de som klemmer de SVÆRE puppene sine oppi halsen.. haha, da ser man det :p Uff har sett noen sånne tilfeller og det er STYGT :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe nei, mange som har men som du ikke ser det på. Det er mer de vanlige jentene for å si det sånn. Så har du de som klemmer de SVÆRE puppene sine oppi halsen.. haha, da ser man det :p Uff har sett noen sånne tilfeller og det er STYGT :p

Haha! Ja, er jo sikkert en god del som vil ha "naturlig" puppestørrelse og ikke trenger å overdrive. Da er det jo ikke lett å se. Men uff, de som klemmer de opp i halsen er helt fryktelig ja! :p Da trenger man ikke alltid å lure så veldig på de er operert nei. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei, mange som har men som du ikke ser det på. Det er mer de vanlige jentene for å si det sånn. Så har du de som klemmer de SVÆRE puppene sine oppi halsen.. haha, da ser man det :p Uff har sett noen sånne tilfeller og det er STYGT :p

Haha, ja uff! det ser bare forferdelig ut!

Tror det er maange flere fordeler ved å være flatbrystet enn å ha kjempestore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja uff! det ser bare forferdelig ut!

Tror det er maange flere fordeler ved å være flatbrystet enn å ha kjempestore.

Det gjør jo vondt å løpe, får større problemer med skuldre/rygg, man må gå opp i klesstørrelse pga puppene, ikke pga for stor mage, de er i veien, å ligge på magen blir sært.. Ja, jeg tror også det er bedre å være flatbrystet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo vondt å løpe, får større problemer med skuldre/rygg, man må gå opp i klesstørrelse pga puppene, ikke pga for stor mage, de er i veien, å ligge på magen blir sært.. Ja, jeg tror også det er bedre å være flatbrystet :p

Det var det jeg tenkte på ja.. :/

Men med litt selvtillit og tid tror jeg man kan bli glad i den kroppen man er født med, jeg :) Det er selvfølgelig unntak, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var det jeg tenkte på ja.. :/

Men med litt selvtillit og tid tror jeg man kan bli glad i den kroppen man er født med, jeg :) Det er selvfølgelig unntak, da..

Jeg er misunnelig på folk som er flatbrystet, men det er vel sånn at man vil ha det kan ikke har! :)

Ja, det er jeg egentlig veldig enig i. Jo lengre man lever i kroppen sin jo gladere blir man i kroppen som har vært med deg gjennom tykt og tynt. Men noen ganger kan vel noe som dette hjelpe deg i gang til bedre selvtillitt, og dermed et bedre liv? :) Jeg er mye mer fornøyd med meg selv nå enn da jeg var 16 i hvert fall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det kommer til "Kissie", så tror jeg at hun har store problemer med selvfølelsen. Vi snakker om å ta silikon her, fordi mange av oss ikke har pupper i det hele tatt. Kissie har vel gjennom flere operasjoner allerede i en alder av 20 år, og etter det jeg vet, så tror jeg hun planlegger å ta flere - nesa var visst for stor :confused: Hun har tydelig problemer med å se sitt eget speilbilde, og det er kjempesynd at hun ikke får hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til "Kissie", så tror jeg at hun har store problemer med selvfølelsen. Vi snakker om å ta silikon her, fordi mange av oss ikke har pupper i det hele tatt. Kissie har vel gjennom flere operasjoner allerede i en alder av 20 år, og etter det jeg vet, så tror jeg hun planlegger å ta flere - nesa var visst for stor :confused: Hun har tydelig problemer med å se sitt eget speilbilde, og det er kjempesynd at hun ikke får hjelp...

Mener hun har to operasjoner ja. Men det har også jeg ;)

Det er nok andre ting som spiller inn på henne ja. Hun har vel lagt inn 700 ml har jeg lest ett sted... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lite saker inför ikväll.. Som lite smink osv, sen stannade vi på Starbucks också för att ta en frapachino Sååå goda! Fast jag dricker ju inte sånt, innehåller fett ju.. Så köpte den bara för kunna fota den + blogga om den. Sjukt huh..? I know! Men det är det som är ryktet på stan Haha"

Fantabulous!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...