Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er så kjipt når man skal på julebord f.eks.. Kan se fin ut i kjolen jeg vil ha på når jeg står hjemme i speilet FØR middagen, men føler ikke jeg kan ha den på fordi jeg 2 timer ser ut som en i 7. mnd :p

Jeg spiste fluff av 3 eller 4 eggehviter og plutselig var jeg gravid (reagerer veldig på rått egg, men fluff er så godt). De ungene må bli noen skikkelige kyllinger! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg tenker å ta silikon! Jeg har mange spm. som jeg håper dere kan hjelpe meg med :-)

1. hvor lenge var dere borte fra jobb/studier?

2. når var dere oppe-og-gikk mtp sosialt liv, kafebesøk, kino o.l?

3. Når kunne dere går turer o.l?

4. når kunne dere trene igjen? gikk det fint etter 6 uker?

5. har dere opplevd kapseldannelse? vet dere hvor vanlig dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å ta silikon! Jeg har mange spm. som jeg håper dere kan hjelpe meg med :)

1. hvor lenge var dere borte fra jobb/studier?

2. når var dere oppe-og-gikk mtp sosialt liv, kafebesøk, kino o.l?

3. Når kunne dere går turer o.l?

4. når kunne dere trene igjen? gikk det fint etter 6 uker?

5. har dere opplevd kapseldannelse? vet dere hvor vanlig dette er?

1. Man får ikke sykemelding så man må ta fri far jobb og fordelaktig å bli operert torsdag/fredag så en får helgen på seg, de fleste er tilbake på jobb allerede mandag. Jeg var deltidsstudent så det var uproblematisk :)

2. Etter 4-5dager klarte jeg å lage mat til meg selv og kle på meg i sakte fart. Etter 1.5uke vil jeg si jeg var selvstendig samt kunne strekke og løfte

3. Jeg luftet meg litt på 3-4dagen - er ikke vits å bare ligge på sofaen, men man går ROOOLIIIG :p

4. Jeg var tilbake i trening etter ca 6uker, stresset ikke med å komme tilbake men det var godt når det var dags :)

5. Nei - rimelig uvanlig tør jeg si - therefore do what you doctor describe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å ta silikon! Jeg har mange spm. som jeg håper dere kan hjelpe meg med :)

1. hvor lenge var dere borte fra jobb/studier?

Jeg var borte 4 uker. Jeg hadde også en veldig tung jobb som man løfter tungt hele dagen.

2. når var dere oppe-og-gikk mtp sosialt liv, kafebesøk, kino o.l?

Var utehos ei venninne 3 dagen etter operasjon. Jeg kunnelage mat hele tiden hadde ingen problemer med det.

3. Når kunne dere går turer o.l?

Man skal helst bevege seg litt hver dag for å få litt bevegelse i kroppen så man ikke stivner helt.

4. når kunne dere trene igjen? gikk det fint etter 6 uker?

Jeg trente lite da jeg opererte så det tenkte jeg ikke på..

5. har dere opplevd kapseldannelse? vet dere hvor vanlig dette er?

Nei, og sjangsen for å få det er minimal. Bruk en god kirurg og hør på det han sier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...