Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke til å legge skul på at mange jenter som trener mye, mister mye av brystfettet sitt. Og derfor vil få seg noen større pupper.

Men da, til spørsmålet mitt, hva syntes dere her inne om silikon? Tenker spesielt til gutter, ettersom jeg føler det ikke er så mange meninger der ute fra guttene.

post-77-14440824485746_thumb.jpg

Min mening:

Jeg er for silikon, eller jeg mener at man selv skal få gjøre det man vil med kroppen sin. Har man ikke pupp i det hele så kan man føle seg ganske så lite feminin. Nesten som en gutt uten baller?:eek:

Men smak på størrelse varierer jo veldig fra person til person, selv syntes jeg det kommer veldig an på kroppen hennes. Har hun normalt en veldig liten og smal kropp, så passer det jo ikke mer kjempe store pupper. Og er hun ganske så fyldig, så ser det også litt rart ut men nesten ikke noe pupp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er for silikon, eller jeg mener at man selv skal få gjøre det man vil med kroppen sin. Har man ikke pupp i det hele så kan man føle seg ganske så lite feminin. Nesten som en gutt uten baller?:eek:

Eller andre mindreverdighetskomplekser :p

Mener jenter må få ta silikon om de ønsker det, spesielt om de er nesten flatbrystet og føler seg mindre feminine av den grunn. Om jeg har skjeve , stygge tenner, å får fikset dette hos tannlegen, er det ingen som reagerer, hvorfor skal det være annerledes med silikon ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener damer skal gjøre som de selv vil. Om de føler behov for silikon og mener det vil forbedre livskvaliteten og trivselen sin go for it. Hadde det vært en like trygg operasjon hvor man kunne endre penisstørrelse så hadde det vært den mest utførte operasjon i verden. Så det siste vi mannfolk egentlig kan gjøre er å dømme damer for hva de mener er viktig.

Har litt erfaring med silikonbryst selv og fake eller ikke betyr ingenting for meg. Begge deler er flotte og gøy å leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke gutters meninger betyr noe, her kommer det på jenters selvfølelese og lyst. (For snu det du sier: tar jenter silikion for gutta sin skyld?)

Skjønner godt tankegangen om at mindre pupper gir mindre feminitet - men handler vel om selvtillit!!

Enig med deg her, mener man skal ta det om man gjør det for seg selv:) jeg er bare litt nyskjerrig på hva gutter syntes om det. Eks skal man ut på byen, så pynter man seg for å se best mulig ut. Om man sitter helt alene hjemme så kan man fint se ut som et dass. Så vil nok si at mesteparten av oss bryr oss om hvordan vi ser ut i mengden?

men når det gjelder en operasjon som kan gå gale veien, så skal man ikke gjøre dette som noen andre enn seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller andre mindreverdighetskomplekser :p

Mener jenter må få ta silikon om de ønsker det, spesielt om de er nesten flatbrystet og føler seg mindre feminine av den grunn. Om jeg har skjeve , stygge tenner, å får fikset dette hos tannlegen, er det ingen som reagerer, hvorfor skal det være annerledes med silikon ? :)

Glad menn ikke kan gjøre dette :eek: tenk de svære beista som hadde blitt laga da:sick: et ord= "AU"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her inne bryr seg om hvordan man ser ut. Det er derfor vi trener - er det ikke?

Pupper er jo populært hos gutta ikke tvil om det egentlig, og jentene vet å spille på det. Man ser jo det ute på byen - bruke topp/kjole som viser halve puppen pirrer :D (men det er uansett opp til enhver sitt smak for hva de liker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for. Hadde faktisk time til kirurg før jeg ble gravid. Med graviditet kom plutselig puppene, go figure :p Men om jeg skulle ende opp med to potetsekker når jeg er ferdig å ha unger, da skal man ikke se bort i fra ny time igjen...

Det har alt med selvfølelse å gjøre :)

Sikkert like greit det, hørt at det er smartere å gjøre dette etter man har fått barn. Jeg selv hår gått og grubblet på dette i noen år nå. Om jeg skal eller ikke skal. Men samboeren min er veldig imot at jeg skal gjøre det.:unsure: Mest pga operasjonen, redd det skal skje noe med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her inne bryr seg om hvordan man ser ut. Det er derfor vi trener - er det ikke?

Pupper er jo populært hos gutta ikke tvil om det egentlig, og jentene vet å spille på det. Man ser jo det ute på byen - bruke topp/kjole som viser halve puppen pirrer :D (men det er uansett opp til enhver sitt smak for hva de liker!)

Enig:)

Finnes puppegutter, og rumpe gutter. Samtidig som det er mange jenter med kjempe store naturlige pupper som misunner dem med mindre vis versa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert like greit det, hørt at det er smartere å gjøre dette etter man har fått barn. Jeg selv hår gått og grubblet på dette i noen år nå. Om jeg skal eller ikke skal. Men samboeren min er veldig imot at jeg skal gjøre det.:unsure: Mest pga operasjonen, redd det skal skje noe med meg...

Jeg grublet også i mange år før jeg bestemte meg. Men når du har bestemt deg for hva du vil, så vil det være det rette for deg :) Samboeren min ville egentlig ikke at jeg skulle gjøre det pga operasjonen og mulige komplikasjoner, men han støttet meg fordi han visste det var noe jeg virkelig ville. Uansett hvor fint gutter synes pupper er, vil nok kjærestens ve og vel alltid prioriteres først :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grublet også i mange år før jeg bestemte meg. Men når du har bestemt deg for hva du vil, så vil det være det rette for deg :) Samboeren min ville egentlig ikke at jeg skulle gjøre det pga operasjonen og mulige komplikasjoner, men han støttet meg fordi han visste det var noe jeg virkelig ville. Uansett hvor fint gutter synes pupper er, vil nok kjærestens ve og vel alltid prioriteres først :thumbsup:

Enig:) for å si det sånn, så tror jeg ikke han heller hadde blitt så lei seg om de pluttselig var større :blush: Han er jo en ganske så puppe gutt, men han setter nok veldig pris på dem som jeg har nå:p Jeg har jo ikke verdens minste pupper, men ligge mellom små og mellom store. Så akkurat passe:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener også at det er helt opp til jentene selv!

Om det hjelper selvtilitten, humør, og overall livskvalitet så er jo det mer sexy en puppene i seg selv ;)

(Med forbehold om at det ikke er monsterimplantater på ei 50kgs liten pike)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe fint med damer som har konkurranselav fettprosent og kjempestore pupper. Skal man ha silikon, syns jeg det bør se ekte ut og de bør passe til kroppenformen. Ikke noe jeg ville ha vurdert selv, men kan forstå at flatbrystet jenter tar det valget.

helt enig, både form og størrelse skal se naturlig ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktigste er vel at jenta er fornøyd selv , og vist det gjør slik at hun får det bedre med seg selv og trives med det så er der vel bare å kjøre på. vet ikke om noen av dere har hørt om ei fitnessdame fra australia som heter christina halkiopoulos ? hun har veldig bra form å det ser veldig bra ut på henne med sillikon , men det kommer vel mye fra person til person hvordan sluttresultatet blir ang høyde osv, og hvor mye man velger å legge inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktigste er vel at jenta er fornøyd selv , og vist det gjør slik at hun får det bedre med seg selv og trives med det så er der vel bare å kjøre på. vet ikke om noen av dere har hørt om ei fitnessdame fra australia som heter christina halkiopoulos ? hun har veldig bra form å det ser veldig bra ut på henne med sillikon , men det kommer vel mye fra person til person hvordan sluttresultatet blir ang høyde osv, og hvor mye man velger å legge inn.

Formen på hun var flott, man kanskje litt store boobs for min smak:p vet ikke om det er størrelsen eller at det er for åpentlyst at de er falske. Jeg liker bedre de jeg ikke vet er falske, at man får litt sånn: :confused: "særiøst?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok silikon på et tidspunkt for 3 år siden, da jeg var veldig langt nede. Var i et forhold med en fyr som misbrukte meg og brøt meg ned i 2 år, og gikk gjennom spiseforstyrrelse rett rundt operasjonen. Alt jeg klarte å tenke på, var symmetri og at jeg så ut som en gutt, ettersom jeg har en bred brystkasse og lite definert midje. Jeg turte ikke å spise fordi rumpa mi ble 'stor' med en gang, og det siste jeg ville var å føle meg feit og enda mindre feminin (eh?). Hadde så utrolig mange rare holdninger og oppfatninger den gang da, at jeg har ikke sjanse til å stille meg fornuftig til dem eller stå for det jeg sa i presens. Hadde jeg VENTET med silikon, hadde jeg ikke tatt det, fordi det som regel skjuler seg en dypere misnøye enn at brystene bare er noen nr for små.

For min del har det alltid vært høye krav til meg selv, mye kroppsfiksering, mangel på bekreftelse (well, da-ah når du er sammen med en psykopat) og mange andre ting som burde vært rettet opp før jeg vurderte en operasjon.

Det er så utrolig mange jenter i ettertid som har tatt kontakt med meg, spesielt på facebook-mail :p, og jeg er jo åpen om det og kan dele mine meninger, men felles for alle disse jentene er ikke selvsikre, mentalt stabile treningsjenter som trenger litt mer feminine former pga fettprosent, men heller usikre, ustabile jenter som vil ha 'størst mulig' fordi de tror det vil fikse noe som stikker dypere i deres mentalitet/tilværelse.

Så, jeg er både for og i mot. Man bør i det hele tatt tenke seg 'hvem gjør jeg dette for', selv om det også blir vanskelig, da psykologien bak en mening kan stikke enormt mye dypere enn vi tror. Jeg trodde jeg gjorde dette for MIN skyld, men da jeg kom meg ut av det forholdet et halvt år senere og traff en annen fyr som verdsatte meg ordentlig, var det plutselig helt uviktig og jeg tror jeg kunne trivdes med min faste B-cup.

Nå skal det nevnes at jeg gikk til landets fremste plastiske kirurg som gjorde jobben veldig ordentlig, og jeg endte opp med det jeg ba om: normalt store. (275/325 cc i hver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...