Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på GUTTER/MENN!


Marte83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har man kropp til det, så sier jeg egentlig thumbs up for singlett jeg. Hva har dere imot det jenter? :eek:

Jeg syntes det er fint jeg! Mange mener at man må ha "kropp" for gå med dem, men jeg syntes det er litt motsatt jeg. Jeg mener ikke at jeg syntes det er så veldig fint på overvektige personer, bare for å konkretiskere det. Men når veldig store og muskuløse gutter/menn går med dem, så ser det nesten ut som om de gjør det kun for å vise seg frem!

Yes

post-36-14440824166357_thumb.jpg

No

post-36-14440824167124_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

sokker i sandaler

sånn beltetaske, eller hva det heter

ikke så veldig fan av suuuper skinny jeans på gutter

av en eller annen grunn så takler jeg ikke rødrutete skjorter på gutter.. :)

men må si meg ueing i det med singleter, kler de det så gooo for it:)Synes det er sexy jeg da..

(ikke den hullete homo typen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lool, bra tråd. Jeg går ikke i skinny jeans, men normale jeans er jo lagt for å passe karer med anorektiske bein og ingen rumpe. Må liksom opp i str.34 for å unngå å gå som om jeg har bæsja i buksa - og da passer den ikke i livet lenger, for å si det sånn..

Samme problem, i samme størrelse. Noen forslag? Har ca 10cm stoff som kan dras ut rundt magen dersom den ikke skal være skin tight rundt låra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haremsbukse! Var en kunde som hadde haremsbukse med blå/grønt leopardprint! Tror heldigvis det ikke er så mange av dem. Utenom så vil jeg si klær som er for store, typ "gangster" klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er fint jeg! Mange mener at man må ha "kropp" for gå med dem, men jeg syntes det er litt motsatt jeg. Jeg mener ikke at jeg syntes det er så veldig fint på overvektige personer, bare for å konkretiskere det. Men når veldig store og muskuløse gutter/menn går med dem, så ser det nesten ut som om de gjør det kun for å vise seg frem!

Yes

[ATTACH=full]1873[/ATTACH]

No

[ATTACH=full]1874[/ATTACH]

Det der er et godt eksempel på janteloven.

Bare fordi man har dedikert mange år av sitt liv til styrketrening så skal man bli sett ned på når man gjør akuratt det samme som andre?

Dette var ikke ment som kritikk til deg som person, men den holdningen er en uting. Jeg liker å gå i singlet fordi jeg liker det. Hadde jeg brydd meg om hva andre syntest hadde jeg brukt moteklær. Singlet er ikke og har aldri vært inn i norge. I australia derimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]1874[/ATTACH]

jeg syns ikke at det er kroppstypen som bestemmer om man kan bruke singlet eller ikke, men typen singlet! Sånne løse singletter som dette her som viser nippelen bare det kommer et lite vindpust er rett og slett unødvendig. Det er like gale som jenter som går med minikjoler som viser halve rompet. Det er ikke sexy. Hvis han andre fyren her hadde gått i samme type singlet som han første, tror jeg at han kunne sett bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

- onepiece

- Spisse pensko

- Store belter

- Trange hjemmelagde jeans-shorts (som gjerne er klipt litt for kort)

- Bukser med for høyt liv

- Skjorter med store jalla-tyrkk

- For korte t-skjorter

- korte shorts

- Caps som brukes sideveis

- piercing i ansiktet

- Øyenbryn som er barber "hakk" i eller formet veldig

- Farget hår

- Masse smykker

Men t-skjorter med dyp utringning, store singletter og joggebukser syntes jeg er hot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er en genial oppfinnelse solgt av innehaver av langedrag som har tjent gode penger på et klesplaggg ment for turer der svette kan bli et problem. Det er ikke ment som et moteplagg. Folk som bruker kun denne singletten i det offentlige har misforstått bruksområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...