Gå til innhold

Lol, Crossfit


Kirill W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Denne er selvfølgelig obligatorisk i enhver Crossfit tråd:

http://www.youtube.com/watch?v=BDDyxXyf6UU

Elite fitness bro, elite fitness...

UÆÆÆH!!

Det der var vondt å se på!

Men det må jo være tull?? Er de virkelig så tette?

Jeg har trent crossfit selv, og bare det minste lille tegn til tekniksvikt så fikk jeg beskjed om å ta av vekter å øve teknikk til den satt inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UÆÆÆH!!

Det der var vondt å se på!

Men det må jo være tull?? Er de virkelig så tette?

Jeg har trent crossfit selv, og bare det minste lille tegn til tekniksvikt så fikk jeg beskjed om å ta av vekter å øve teknikk til den satt inne!

Fra beskrivelsen:

Taken from an event with veteran CrossFit athletes. Hitting axle clean and jerks. Supervised by Strongman Certified Coaches.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer i helvete tar dem cleans med mixed grip?!

På grunn av at det er en appolons stang, og det er sånn det gjøres :p De kunne jo hatt bedre teknikk i vendinga, men er første gangen de gjør det. Syns ikke den videoen er så jævla bad jeg ass. Er første gang de tester axle clean and jerks, og da er jo ikke akkurat teknikken helt maks.

Men når det er sagt, så er det alt for mange crossfittere som har tatt inn denne sporten som en religion og tror dette er den ene riktige måten å trene på. Sier seg selv at å kjøre en WOD hver dag ikke er den beste måten å trene på, med tanke på at det er så lite indivualisert som mulig. Alle de beste crossfitterne trener jo spesifikt mot the games, og trener som en idrettsutøver. Og seff blir teknikken dårligere innen crossfit da de vektene de løfter så og si alltid er et stykke unna maksen sin. Da løfter man på den måten man løfter raskest for å vinne, men kan jo være de løfter bedre på trening.

Blir litt teit når folk sitter på internett å disser ivei om teknikk og alt mulig når de ikke kan nok om de forskjellige tinga de snakker om :p Når det er sagt så er det som ble linka fra crossfit.com helt retarded da, så er ikke noen crossfit frelst kar selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...