Gå til innhold

Lol, Crossfit


Kirill W.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det jeg synes er gøyest er det at man alltid skal kle av seg hele tiden. "Denne t-skjorten tynger meg ned, jeg tror jeg må kjøre resten av knebøyen uten!"

Det sekundet noen tar av seg t-skjorten før de skal kjøre bøy avslører de hvor lett de bøyer. Mer stoff, mer feste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner meg om personer som skal tørke svette i pannen med t-skjorta, men egentlig kjør de det for å vise ABS.

gjort det x antall ganger i gymmen før når jeg hadde skinnypack.

Synes flere burde gjøre sånt, helt greit med noe fint å se på! Bonus for dere mannfolk er at da har dere noe å skrive om i "creepy på trening"-tråden etterpå, der dere klager over alle de gamle kjærringene (meg ja :D) som stirrer på kroppene deres... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! WTF? Riktig teknikk er ihvertfall et ord vi brukte mye da jeg trente Crossfit. Dette blir jo bare for dumt...

Det er jo litt av poenget til enkelte i tråden, man kan komme i en boks der man blir trent av folk med vektløfterbakgrunn, turnere eller andre mennesker med masse kompetanse, men man kan også bli møtt av en luring som har gått et todagers kurs og knapt har slitt ut sitt første par med knestrømper. Det vet man ikke, og er man nybegynner er man stort sett heller ikke i stand til å klare å vurdere det heller. Det, kombinert med et ikke akkurat skadeforebyggende treningsopplegg kan bli en dum kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke akkurat unikt for crossfittere å rive av seg og trene i barings foran kamera da;)

Det skjer ofte i hvert fall! :) Det var aldri helt min greie, har jo kjøpt dyre treningsklær for å bruke dem.. Men det er svært vanlig altså! :)

Gjør ikke noe da,, mye eye candy! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...