Gå til innhold

Gladlaks1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    76
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gladlaks1

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 01. juni 1987

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://fit4life247.wordpress.com/
  1. Min 1 RM i vanlig mark ligger nok litt i underkant av 200, ca 190-195. Føler ikke jeg sliter i lockout, heller fra bunnen. Så da vil jeg ha best effekt av å trene snatch mellom 100-150 kg?
  2. Er nok styrke + mobilitet i øvre del av ryggen som må jobbes med så jeg klare å holde spennet i latsen på tyngre vekter.
  3. Prøvde snatch grep i dag, kommer nok til å bruke den endel framover. Hvor stor % intensitet anbefales på snatch grep i forhold til vanlig mark?
  4. Her løfter jeg endel tyngre, mulig eventuelle feil kommer litt tydeligere fram her. Kommentarer?
  5. Hehe, nei er nok bare treningskompisen hans (som jukser minst like mye..)
  6. Når mener du at jeg får fleksjonen for fort? På vei opp eller på vei ned? Fra gulvet eller i lockouten? Har trent endel kettlebells og mye rumenske markløft og rack pulls. Dette hjelper nok litt på lockouten.
  7. Å si han jukser litt er nok en liten underdrivelse..
  8. Skal legge ut en ny video med tyngre belastning i løpet av uken. Denne økten var bare ment som teknikk/speed trening, men riktig som du sier selters - er kun ved tunge belastninger man kan se om teknikken holder!
  9. Kommentarer/innspill på teknikk settes pris på!
  10. Favoritt-lista: Action/drama: Dexter - favorittserien!! Ingen over, ingen ved siden!! Breaking Bad - ingen ord kan beskrive... rett og slett en genial serie! LOST - tapte seg litt midtveis, men tok seg bra opp i ses 5 og 6 og fortjener derfor plass på min liste Band of brothers - episk! Game of Thrones - så gjennom sesong 1 på en dag... Spartacus -. Blood and Sand - brutalt rå serie!!! 24 - Jack bauer først, så gud! House MD - Dr Houuse! Trenger jeg si mer? Komedie: Two and a Half men (med Charlie Sheen selvsagt, de nye episodene SUGER!) The big bang theory - Sheldon
  11. Jeg vil anbefale deg å dele programmet opp i en to-splitt, der du trener overkropp ene dagen og bein andre dagen. Da har du 4 treninger i uka og trener hver muskel 2 ganger i uken. Hold deg til 1-2 øvelser per muskel, f.eks benkpress manualer og dips for bryst, arnold press og sidehev for skuldre osv. Ellers er det bare å huske på at du har en progresjon i treningen din og øker vekten litt fra uke til uke. Begynn derfor med en lett vekt og jobb med gradvis tyngre vekter og færre repetisjoner etter hvert i programmet. Her er en enkel 2 splitt du kan prøve deg fram med: 2-splitt som kan
  12. Hehe, ja det er fronthev jeg tenker på.. Press over hodet er en mye bedre øvelse for skulderne, så bra du kjører denne i stedet Også lurt å dele opp treningen din i perioder på 4-6 uker der du øker vektene fra uke til uke. Begynn med en lett vekt du klarer 12-15 repetisjoner med. I uke 2 og 3 gå ned på f.eks 9-12 repetisjoner og så tar du 2 uker med tyngre vekter helt nede i 5-8 repetisjoner. Lykke til!
  13. Hehe, i såfall mener hun sikkert triceps bak hodet..
×
×
  • Opprett ny...