Gå til innhold

kaa9

Medlemmer
  • Innholdsteller

    231
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kaa9

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 05. sep. 1975
  1. Variasjon! Løp noen turer p asfalt, noen i skogen. Litt lengre saktere turer, en rask 3 km. Avslutt hver økt med en god følelse. Bedre å sette ned farten på intervallene og ha litt igjen enn å måtte droppe ett intervall. Mestringsføllsen er viktig. Lek litt med fart. Løp annenhver lyktestolpe så fort du kan for så å gå. Tenk langsiktig. Du skal løpe resten av livet og det er viktigere enn å klare milen på under en time. Jeg klarte det først når jeg begynte med lange rolige turer hvor jeg gikk i alle oppoverbakkene. Etter tre år med løping... Uansett. Dette funker for meg når jeg er litt lei o
  2. Ja, mye mer motiverende å ta igjen folk. Valgte feil gruppe på sentrumsløpet, men det ble jo bare gøy:) Jeg er påmeldt begge allerede. Løp 10K for grete i fjor og løypa er grei, vet ikek om de bytter hvert år jeg!?! Fikk ikke med meg helt hvordan løypa på iForm egentlig var, for opptatt med å hate å løpe... Grus og varmt og tunge bein.
  3. Sant det var varmt?!? Holdte på å dø på meg og hatet hvert sekund av den 10 km... Og jeg ble løpt forbi alle som løp 5 km, ble tråkket på og dyttet på og løpt ned. De startet vel nesten rett etter jeg løp forbi starten på nytt. Så umotiverende da. Og ikke var det mer vann igjen heller. Sukk. Tid 1:07. Og gjennomsnittspuls på 88%, så jobbet hardt for å få den lille farten jeg hadde hahaha:) Bli med neste år og ja?
  4. Måtte teste, virket på mine og. Takk for tipset:)
  5. Sennheiser PMX 680 Sports Den har jeg. Bra lyd, men den gnager i øra... Bruker heller de som fulgte med telefonen.
  6. Fikk akkurat en mail med dette bildet i jeg:) Ble bare veldig morsomt:)
  7. Gå bra med både vanlig og glutenfri havregryn så lenge jeg holder meg under 60 gram. Før tilsatt vann.
  8. Har du vært i kontakt med helsevesenet? Ja, fikk diagnosen irritabel tarm da de ikke fant ut av det. Hvordan var dette møtet? Greit nok. Fikk beskjed om å ikke stresse og det var det. Har du oppsøkt hjelp andre steder? Nei. Har du funnet ut hva som trigger symptomene i ditt tilfelle? Xylitol!!!!! melk, gluten, løk, kål, kaffe. Kom over de artiklene som står øverst her og følger nå Low Fodmap. Ikke 100 % symtomfri, men mye bedre. pastiller, tyggegummi. Har du funnet ting som fungerer som gjør det lettere å leve med lidelsen Leve regelmessig. Nok søvn. Noen som får verkin
  9. Ja, får gjøre det. Og håpe de tar det opp på en fin måte:)
  10. Hvordan kan man si i fra på en fin måte? Som ikke sårer eller henger ut noen, men som får de til å ta på seg en ren t-skjorte og kanskje dusje litt mer en en gang i uken. Har to der jeg trener, og når de er på tredemølla er det bare å snu. Forrige søndag måtte jeg bare le. Ti tredemøller. Han ene illeluktende (seriøst, han lukter jo kloakk, du vet den stramme stramme ammoniakklukten??? og trener ofte og lenge). Han sto på en tredemølle, 6 ledige på rad og 3 tredemøller lengst unna var opptatt. En stakkars sjel tok en tredemølle nærmere, sto der lenge nok til å få fart på den og flyttet seg
  11. Trener og på Sats Storo. Aldri noe problem. På Sats Stovner derimot har jeg flere ganger måtte avbryte løpeturen på tredemøllen pga gammel svettelukt fra noen på en annen tredemølle. Litt svettelukt tåler jeg, men når det er så ille at det river i nesen så brekker jeg meg... Han ene trener nesten hver dag og... Løper lenge gjør han og så kan ikke bare tusle rundt til han er ferdig heller. Hittil har løsningen vært å droppe løpingen hver gang en av "de" er der, men blir lite løping på Stovner da ja:)
  12. Etter å ha pakket treningsbagen kl 6 om morgenen, skal jeg heretter bare kjøpe sorte tights. Dukket opp på trening med lilla tights, turkise sko, gule sokker og sort topp med knall rød tekst på. Ja, trente for det:)
  13. Og der kom jeg på hvorfor jeg ikke bruker den grå tightsen min, og jeg som akkurat har kjøpt en i cerise...
×
×
  • Opprett ny...