Gå til innhold

Mr.Melk

Medlemmer
  • Innholdsteller

    80
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Vet du 100% at du ligger i underskudd? Noen ligger i underskudd fem dager i uken, men spiser seg opp igjen i helgen. Så sier de "Jammen eg spiser sunt nesten hver dag" Nesten hjelper ingen. Det går i starten. Du skriver du spiser laks fem ganger i uken.. Hva med å prøve en fisk med mindre kcal innhold? Torsk eller sei f.eks. Hva spiser du utenom? Vi kan hjelpe deg hvis du er helt ærlig, og skriver hva du spiste fredag til mandag sist helg f.eks? Husk drikke også! Hvor lenge har du holdt på? Hvis du vet at du har ligget i kcalunderskudd helt siden juni så syntes jeg det er rart
  2. Sultekur? Hva var det første du leste i artikkelen? "PSMF (ProteinSparende Modifisert Faste) er en diett med strenge restriksjoner i forhold til inntak av mat. Dietten er derfor ikke for hvem som helst, og bør i mange tilfeller frarådes. For de fleste vil en normal diett med et balansert inntak av næringsstoffer være det beste – spesielt i det lange løp. " Ordene strenge restriksjoner ga deg ingen varsel? Men back to topic. Du sier lite om deg selv. (Kjønn,Vekt,Høyde,Aktivitetsnivå,Jobb osv) At du blir sulten og slapp sier nesten seg selv. Siterer igjen fra artikkelen : "Sel
  3. står ikke kun prosent. Har du laget bruker der? I såfall kan du endre "visning" der hvor det står prosent. Da får man opp gram.
  4. Okei. Skjønner ikke hvorfor du skal gå på noe Psmf i det hele tatt. Og virker ikke som du helt har skjønt hva dietten går ut på heller. Ta meg f.eks. Vanligvis spiser jeg 2500-3000kcal per dag. Nå under diettten ligger jeg på 1200-1300kcal. Da sier det seg selv at jeg har mindre energi. Hvis jeg i tilegg skulle trent seks timer MMA i uken, tror jeg kanskje jeg hadde besvimt. Men jeg har aldri trent MMA, men ser for meg at det er høy intensitet og det krever konsentrasjon.
  5. Knebøy hjelper nå hvertfall på kjernen! Du kan bare si det som du er, at du ønsker og lære teknikken i knebøy og Markløft. Samtidig som du vil ha disse inn i ett fullkroppsprogram. Ellers så kan du jo finne ett program her inne, og ta det med og sier at dette viø Du prøve.Du som er kunden, og han skal hjelpe deg
  6. Hvor mye skal du ned i vekt? Hvor høy er du? Vekt? Hvor lenge har du planlagt å gå på psmf? Og du nevner heller ingenting om treningen din. Trener du MMA en halvtime hver søndag går det nok fint. Men trener du MMA fem ganger i uken blir det fort litt vanskelig.
  7. Nei det er riktig det som du sier. Så når du har nådd ønsket vekt, så går du ikke opp i vekt med mindre du spiser mer enn du forbrenner. Men fire uker på psmf er kanskje litt lenge? Prøve to uker først?
  8. Som du selv sier, så trenger du ikke å starte på en "lavkarbodiett" eller noe annet. Men som du har skjønt, så må det gjøres noen endringer. Ville absolutt lest artikkelen til Asle, om fleskedynamikk. Den er skrevet på en genial måte! Fleskedynamikkens læresetninger - Fitnessbloggen <---- Les. Så ville jeg iløpet av en uke, skrevet ned hva du spiste og regne ut ca kalori-inntak per dag. Mange tror de spiser mindre enn hva de faktisk gjør. Og noen drikker en halv liter juice + en halv liter melk. Men det de glemmer er at det er masse kalorier i drikken også. Eller som en kolle
  9. Mens vi allerede har det morro her, så må jeg bare spørre. Noen som vet forskjellen på ett oralt og analt termometer?
  10. kanskje jeg misforstår, men mener du tilberede seien i ovnen. Isåfall åpner du ovnen, og legger inn seien i en ildfast form. 200 grader. Er du usikker kan du søke på Google.no
  11. Nå er tråden flyttet til riktig sted. Men hvis du trykker på "Forum", så kan du velge kategorier der.
  12. Hei, Det er ikke noe lett akkurat det der. Men når du sprekker, hva skjer da? Er jo "normalt" at en helg plutselig kan gå skeis med alkohol og snop. Og hvis du ønsker hjelp, så må du nok poste denne her under en annen forumkategori. "Motivasjon" eller "Vektnedgang" f.eks
×
×
  • Opprett ny...