playfair90 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hadde en episk spisedag igår. Måtte prøve meg på "The big one take away challange". En hel pizza(2300kcal) + begge dressingene i ett og samme måltid. Det gikk ganske lett egentlig. En planlagt faste fram mot måltidet gjorde susen. Blir nok siste gang jeg har spisedag med brus i tillegg. Blir jo så sinnsykt oppblåst. Rullet meg i seng i går for å si det slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langaard Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 10 pølser og 20 potetlomper etterfulgt av 7 øl. Fortsettelse følger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrsyre Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hadde brente mandler, kransekake og hjemmelaget snickers igjen etter at mamma hadde julebord her på fredag Passe kvalm nå altså.. Lille Vilje 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gullbryllupfeiring-selskap på jobben i går. 30pax. Sikkert tyve kilo med kake. Kransekake, verdens beste, sjokoladekake, boller, cupcakes, macroner, twist og flerfoldige poser med potetgull. Etter å ha spist en femretters meny(med alle hvileretter snakker vi fint ni retter totalt) tror dere det ble kakerester til overs eller?!? Tror dere jeg trengte å kjøpe mat i dag? FitFish, KamillaK, FatUnicorn og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrsyre Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hadde brente mandler, kransekake og hjemmelaget snickers igjen etter at mamma hadde julebord her på fredag Passe kvalm nå altså.. Forresten, TIL: Å gumle i meg mye sukker gir meg blodsukkersvingninger fra helvete på trening. Energinivået bare stupte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 I'll show myself out. Afterall, playfair90 og Chrsyre 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 ... idag spiste jeg en pose bamsemums, en halv pose cashewnøtter, 3x pølse i brød og en kartong melk til frokost. .... senere ble det litago og grøt m sukker ..... til kveldsmat ble det pølse i brød, melkesjokolade, en hel hvitløksbaguette og melk + vanlig mat Syndedietten er den beste dietten. playfair90, FatUnicorn, megmegselv og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ielill Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 playfair90, pialarsen og Ove_68 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megmegselv Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Trøkket nettopp i meg burger + pommes frites + noen Iøkringer ... ikke bra . Det verste er jo at deg eeeegentlig ikke Smaker SÅ godt :/ ; p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 ... idag spiste jeg en pose bamsemums, en halv pose cashewnøtter, 3x pølse i brød og en kartong melk til frokost. .... senere ble det litago og grøt m sukker ..... til kveldsmat ble det pølse i brød, melkesjokolade, en hel hvitløksbaguette og melk + vanlig mat Syndedietten er den beste dietten. bamsemums er guds gave til mennesket! Myr og Aequitas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Søsteren min lager verdens beste cupcakes, jeg har så mange i kjøleskapet etter helgens bursdagsfeiring at jeg sikkert kunne delt med meg her gitt NAAAAAAAAAAAAAM playfair90 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ove_68 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Min største last/svakhet.... En boks Ben & Jerrys med masse knust Sørlandschips oppå... melis1988 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sitter nå og gomler på Lillebrors Beste Karamellblanding, i forbindelse med kakesalg fra skolen. Men ffs, skal jeg liksom sitte her med 20 kakebokser og IKKE ta? Umulig altså.. Skal også i bursdag til en venninne i morgen... + 18-års dag feiring hele neste helg... + jula etter der igjen. Kommer til å bli såå feit i desember.. Afterall, melis1988 og FitFish 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Årh, det var godt å få ut! Genial tråd, haha.. OhMickey 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sitter nå og gomler på Lillebrors Beste Karamellblanding, i forbindelse med kakesalg fra skolen. Men ffs, skal jeg liksom sitte her med 20 kakebokser og IKKE ta? Umulig altså.. Skal også i bursdag til en venninne i morgen... + 18-års dag feiring hele neste helg... + jula etter der igjen. Kommer til å bli såå feit i desember.. På søndag spiste jeg 2 kakebokser med sjokoladeflarn-julekaker, så skjønner deg jævli godt [ATTACH]125922[/ATTACH] stingi, miaheart, slettet og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
burny_ Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 På søndag spiste jeg 2 kakebokser med sjokoladeflarn-julekaker, så skjønner deg jævli godt [ATTACH]125922[/ATTACH] DE DER ER SÅ SJUKT GODE! Siden eg solgte min første sånn boks i 8ende klasse så må det ha gått nedpå 100 sånne bokser... Jailin, qwerty123, melis1988 og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 [ATTACH]125924[/ATTACH] 2 liters flaske YOLO Ove_68 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 På søndag spiste jeg 2 kakebokser med sjokoladeflarn-julekaker, så skjønner deg jævli godt [ATTACH]125922[/ATTACH] Det der er faktisk det beste i hele verden. Pleide alltid å selge alle de andre boksene og beholde sjokoladeflarnene selv. So much nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Det der er faktisk det beste i hele verden. Pleide alltid å selge alle de andre boksene og beholde sjokoladeflarnene selv. So much nam Hahah, jeg også! Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraMarie Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Dere kan godt kjøpe av meg altså! (A) OhMickey 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.