Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Hele helga har vært en eneste stor utskeielse med alkohol, mat, kaker og godteri. Tilbake til skolen i morgen, så jeg avslutter ferien med stil. Orker ikke ramse opp engang, men øl, brownies, vårruller, potetgull, muffins og uante mengder sjokolade er i alle fall med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må slutte å handle så mye snop i taxfreen, å tenke at jeg da kan ha det lenge liggende i skap osv.. men når jeg ligger i sengen å skal se på serie, og vet jeg har vingummi i skuffen, så får jeg ikke tankene vekk fra det! så har blitt litt snop hver dag, og store utskeielser i helgen i form av fyll og fanteri! men har storkost meg og hatt 3 flotte uker med ferie, så vil ikke ligge igjen med dårlig samvittighet! selvom de markerte musklene er borte vekke nesten.. men men, bare en ting å gjøre med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er på slanker'n, og skulle på fest i dag og hadde planlagt å ta det litt piano. På drikkefronten gikk det fint. Drakk en halvflaske vin, og ellers cola zero og vann.

Men på serveringsfronten fikk vi nystekt pizza (fyll: crème fraîche, ost, bacon), potetgull, rømmedip og ymse godis. Planen om å moderere seg gikk KRAFTIG i vasken.

Da jeg kom hjem, maula jeg en halv boks nugatti for å tilfredsstille sjokoladesuget ytterligere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, dette er litt morsomt, på torsdag synda jeg med vafler og smågodt siden jeg skulle operere ut to visdomstenner på fredag og regnet med å leve på suppe og yoghurt resten av uka. MEN, så fikk jeg mye bedre smertestillende denne gangen, og var ikke på langt nær så stiv i kjeven, og kunne i går spise tilknærmet normalt. Sløvet ned av en god del pinex forte inntok jeg da store mengder sjokolade, loff og lettyggelig pålegg i går, og tilogmed litt potetgull gikk fint! Ble ikke helt den kalorilave helga som jeg hadde regna med, med andre ord, og jeg som tenkte at den skulle gjøre opp for forrige helg! xD Oh well, you only live once, og med den formen jeg er i går det nok helt fint å løpe i morra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...