Gå til innhold

Jivvy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    81
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jivvy

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 25. nov. 1983
  1. Vaffel!! På jobb på en mandag før kl 12... YUMMMMMMY!!
  2. Ronda! Råeste dama i blokka!
  3. Jeg er 180 cm høy og veier i dag 90 kilo...! Jeg har masse tid til å trene! Jeg trener nå styrke 3-4 ganger i uka, pluss gåturer og noen joggeturer i uka.
  4. Jeg lurer på noe: Jeg veier 10 kg for mye, og har gått opp noen kilo i sommerferien. Jeg har veldig lyst til å bli stor og sterk ( i form av muskler) og trener styrke, jeg har en langsiktig plan som involverer mye tung styrketrening. Jeg er OGSÅ veldig lite keen på å ha de ekstra sommerkiloene på kroppen!!! - Skal jeg spise i kaloriunderskudd for å bli kvitt de ekstra kiloene, selvfølgelig ikke MYE underskudd men ca 1600 kcal om dagen. - Eller om jeg skal spise i kaloribalanse for å gi musklene næring til å vokse, og på lengre sikt få større muskelmasse og midre fettmasse. Og
  5. Former er tingen har jeg hørt, så jeg måtte kjøpe denne kjolen og teste ut teorien.. Skal sier at jeg hadde ikke brukt denne kjolen om jeg ikke hadde brukt hundrevis i timer på gymmet for å gjøre formene litt fastere og mindre Pin up pose må med i pin up kjole
  6. Tusen takk for svar! Da skal jeg prøve meg på det:)
  7. Jeg er en jente på 28 år, jeg er 180 høy og veier 80 kg. Jeg har gått ned ca 20 kg over de siste to årene. Jeg har alltid trent, men hovedsakelig jogging, spinning og lett styrke. Jeg vil nå gjerne bli sterk og få mer muskelmasse. Jeg har derfor noen spørsmål som jeg ikke klarer helt å finne svar på.... - Må jeg gå ned mer i vekt før jeg skal begynne å trene tung styrke? - Jeg har spist i forhold til det at jeg skal ned i vekt, så spiser stort sett rundt 1600 kcal om dagen. Jeg klarer ikke å finne et godt eksempel på kostholdsplan for noen som vil erstatte fett med muskler. Jeg skjønn
×
×
  • Opprett ny...