Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har synda i ukesvis nå.. æsj! Forresten.. solo super, er det virkelig bare 30kcal i en hel halvliter?? Det hørtes litt for godt ut til å være sant. Jeg har funnet ut at jeg trenger et eller annet å se frem til på kvelden, for da stresser jeg mindre og slapper mer av. Det blir liksom ikke den der "imorra er det slutt på alt og hardkjør!". Når jeg vet at jeg har noe å kose meg med så forsvinner det stressmomentet. Any thoughts? Regner med at det er mye annet usunt dritt i den.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok en eller 2 pølser i brød, og litt potetgull. Men er ikke så ofte man er med på en 3x20 årsdag

Eneste er at jeg skal ha en 25+26+27årsdag neste helg, så samme greia da :p

(Så 2 uker fri, og 3 julebord de ila 1 mnd etterpå.. yay!)

Kan trøste meg med at jeg er veldig flink i ukedagene i det minste ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 Bokse hocket pulver:rolleyes:

[ATTACH=full]1560[/ATTACH]

i går spise jeg noen pepperkaker, endte med at jeg kastet hele boksen i søppla. Men så fant jeg ut at jeg kunne jo bare gå i søppelet, hente boksen og ta ut en kjeks til. SÅ jeg åpna boksen, og heiv de oppi komposten:confused:

Haha, bruker jeg også å gjøre! Kan ikke kaste hele posen med potetgull når søndagen kommer, for da er det fort gjort å åpne skapet og stikke hånda nedi posen.. Så posen må tømmes utover den andre søpla, for da er det ikke sjans for at det kan spises, selv om man har aldri så lyst. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en tur på T.G.I. Fridays i Trondheim på fredag, der jeg spiste burger og chips, etterfulgt av en tur på kino med popcorn og smågodt. Unnskylder meg med at det ikke er ofte jeg og kjæresten er på ute på middag og kino, så da er det lov. :)

I kveld er det lørdag, så det blir litt smågodt og potetgull, men har begrenset meg kraftig ettersom det ble konsumert snop på torsdag også. Har litt dårlig samvittighet, men har gått ned en halvkilo på forrige uke og denne uka, så tror det skal gå greit uansett. Så lenge jeg er tilbake i vanlig gjenge i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...