Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiste det denne helgen jeg! :D jeg og en venninne klarer lett hele browniesen! sjæl! OG vi la ikke på oss noe!!!

hehe, du er veldig flink som har et så godt og sundt forhold til mat da :) sånn det skal være :)mener jo ikke jeg tror jeg blir feit av en brownies nå, men at jeg gjorde det så ofte, uten å tenke i det hele tatt, deet hadde jeg ikke klart nå, feit ble jeg jo også :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en røyk i dag, selv om jeg holder på å slutte. Det var ikke godt :wtf:

samme med snus..har egentlig sluttet, men når jeg fikk noen venninner til å kjøpe 20 bokser til typen min, og han ikke fikk hentet de med engang , og jeg måtte bare haaa de i nattbordskoffen, så måtte jeg tilsutt sende melding om at de merkelig nokk kunn fikk kjøpt 19 :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er mye småtterier her, men det kommer helt an på hvor strukturert man er. Er man på en veldig strikt diett og eventuelt skal stille så kan marginale avvik fra diettplanen være en synd;) Om man tar litt lettere på det og målet er å være sunnere med én kosedag i uken trenger ikke en gang tre poser potetgull, to plater sjokolade og en flaske brus å anses som det å synde for vedkommende. Noen holder seg til et daglig kaloribudsjett og anser alt over budsjettet synding etc.

Her er like mange målsettinger som forumbrukere, videre like mange "måter" å synde på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er mye småtterier her, men det kommer helt an på hvor strukturert man er. Er man på en veldig strikt diett og eventuelt skal stille så kan marginale avvik fra diettplanen være en synd;) Om man tar litt lettere på det og målet er å være sunnere med én kosedag i uken trenger ikke en gang tre poser potetgull, to plater sjokolade og en flaske brus å anses som det å synde for vedkommende. Noen holder seg til et daglig kaloribudsjett og anser alt over budsjettet synding etc.

Her er like mange målsettinger som forumbrukere, videre like mange "måter" å synde på:)

I know ;) Hehe, bare litt festlig å lese, på en positiv måte altså. Før jeg fant ut at nok er nok, så spiste jeg de store syndene her til frokost :blush:

Mhm… På den annen side så har jeg ikke syndet i det hele i forhold til min kostholdsplan og trening på nesten en mnd- så skal se at mitt syn på synd endres over tid ;)

Har riktignok planer om en sosial happening- DA syndes det nok i flytende væske tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know ;) Hehe, bare litt festlig å lese, på en positiv måte altså. Før jeg fant ut at nok er nok, så spiste jeg de store syndene her til frokost :blush:

Mhm… På den annen side så har jeg ikke syndet i det hele i forhold til min kostholdsplan og trening på nesten en mnd- så skal se at mitt syn på synd endres over tid ;)

Har riktignok planer om en sosial happening- DA syndes det nok i flytende væske tenker jeg ;)

Mhm, trikset er å legge "syndene" inn i planen;) Da blir det aldri synding, ihvertfall svært sjeldent:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm, trikset er å legge "syndene" inn i planen;) Da blir det aldri synding, ihvertfall svært sjeldent:D

Jupp, jeg legger meg nok på ca 200 kcal i minus hver dag den uken jeg skal ut, så det blir en kalkulert synd :D

Og det holder siden jeg kun drikker øl, og ikke så veldig mange. Jeg er nemlig ikke så lekker når jeg er ravende full :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Synder med Maruud Potetgull (sourcream & onion!) OG vepsebol :eek:

Synes så synd i meg selv, for jeg sitter helt alene i en leilighet i Trondheim uten TV eller internett... Og så har jeg dårlig samvittighet, for jeg stjeler nettet til naboen min. Jeg sa jeg skulle låne det i 15 min for å laste ned siste oppgradering på PS3 for to uker siden, men canal digital er så treige! :p

Hvis du leser Fitnessbloggen: Unnskyld snille nabo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...