Gå til innhold

Bjørn Erik Slåtta

Medlemmer
  • Innholdsteller

    59
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Bjørn Erik Slåtta

  1. Du finner meg på Basic Gym :)

  2. Husker godt målet mitt var å klare 100kg i benkpress før dette året var over hehe, men kom til at jeg klarte 100kg benkpress 28 mars i år Vekt 72kg, og hadde da trent i 5 mnd. når jeg klarte 100kg klarte ikke 60 i benk før jeg hadde startet opp å trene, så det er god progresjon
  3. Takk for svaret! ble nemlig fortalt av en kar at jeg trener såpass mye at jeg ødelegger meg selv ++ ikke bra å trene mye og at det er bedre å ikke trene hvis jeg holder på å trene så mye som jeg gjør.. prøvde å motbevise det, men han kom alltid opp med dumme argumenter imot. Vel føler selv at jeg har det topp og er i så god form som jeg aldri har vært i før!
  4. This is the answer splitprogram gir resultater hihiihihihihihihiih
  5. - 3300 kalorier - Mann - 18 år - 180 cm - 73kg - 6-7 ganger i uken, kun styrke. - Går opp 2-2.5 kg hver måned. - Prøver å bulke opp så mye som mylig
  6. Dritgod motivasjon video! MÅ ses!
  7. Hvis enn er ærlig kan den andre personen bli sint, men kommer seg over det i ettertid. Hvis du slenger en løgn kan han aldri stole på deg mer. Så ville sagt at ærlighet varer lengst
  8. Hei,som overskriften sier.. jeg trener 6 ganger i uken. Lurte på om det blir for mye? Har tidligere trent 8 ganger i uken derpå 2 ganger på søndagene ettersom jeg hadde tid til dette, noe jeg fikk påkjennelse av at ble for mye. Men... lets get back to business, er 6 ganger i uken med stryketrening for mye? Føler ikke jeg sliter meg ut, og blir SJELDENT utslitt og har hatt det som vane å trene 6 ganger i uken. Er det bedre å trene 6 ganger i uken enn det er å trene 4-5 ganger i uken? Treningen på alle dagene blir slik: Mandag: Bryst og triceps Tirsdag: Biceps og rygg Onsdag: Bein og
  9. Hei, er gutt på 18 som har trent i 4 mnd. nå, snart 5. Er en ting jeg alltid har lurt på et par måneder. Lurer på om det er stor vits å slå sammen manualene når du gjør benkpress med manualer, altså når man er på toppen med manualene på benken og slår dem sammen. Er det bedre å presse manualene sammen, gir det bedre resultater? Har sett på en del treningvideoer at noen presser de sammen, mens noen ikke gjør det.
  10. Selv bruker jeg kreatin daglig. 2g kreatin halvtime før trening og 2g etter trening som anbefalt på Maxim boksen. De første gangene jeg inntok kreatin fikk jeg en del små mengder mageknipe oxså, men etter et par mnd. med kreatin vendte det seg til kroppen
  11. Kreatin Proteinpulver PWO BCAA og røyker grønt ofte før jeg legger meg for en god natt søvn
  12. Ta det etter trening, kjør gjerne på med kreatin dog oxså etter trening - vil gi økt muskelvekst. Hvis du ikke får inn det daglige inntaket av proteiner er det greit å få inn i seg en shake.
  13. The chosen ones- dream evil Hearts on fire - Hammerfall
  14. Har ingen nyttårsforsett, men har ett nyttårsFORTSETT, trening
  15. Hvis du vil bygge muskler, spis mer. Og igjen vil du bygge muskler? Tren styrke, hjelper ikke særlig å bare ro hele dagen og sykle. Begynn å tren litt mer på f.eks. manualer eller benk.
  16. Riktig, lagde brukeren idag får å så å si prøve å samspille mellom Ola nordmann, y u do dis! 2 brukere, no problem bro do you even lift 240 kilooo? come at me breh, zyzz4flybro come at meh bre, i fawk you ap breh!
  17. Takk for svar, hjalp i haugevis ! Når det gjelder trening, blodtilførsel og nikotin, hvor lang tid tar det etter en snus før nikotinen er ute av kroppen nok til og ikke gå ut over trening på en negativ måte? Har oxså hørt at nikotin kan skape problemer med blodtilførsel nedentil. Hvor lang tid før nikotinen er ute av kroppen/er så lav at den har så og si ingen innvirking, har du peiling på noe av dette? Vil gjerne vite, om noen har anelse på dette.
  18. Vel som tittelen sier? Gjorde litt research litt tid tilbake, men fant ikke noen kilder som var særlig pålitelige. Fant også ut, av de kildene jeg fant, at det ikke var så særlig farlig, men hvor farlig er det med tanke på trening og diverse problemer med helsa? Og da snakker jeg om skandinavisk snus, ikke amerikansk, som er noe dritt. I USA er det nemlig påvist veldig skikkelig skadelig. Folk mister tennene sine, får digre sår i kjeften, relativt ikke bra når enn er under pågang med trening. Det tilsettes alt for mye dritt i den Amerikanske tobakkversjonen. Noen som vet om hvor
  19. Hei, har en boks med maxim 100% creatine her hjemme, men finner ikke noe svar på boksen angående om det er mono eller kre-alkalyn, noen som har noe peiling på dette?
  20. Takk for svar Har aldri vært borti protein pulver så lurer på åssen effekt denne optimum whey gir? Og.. når skal en bruke protein, morgen, før/etter trening, kveld og hvor mye i mengde skal brukes?
×
×
  • Opprett ny...