Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest johnmf94

Arnold Schwarzenegger, the king!

Uten Arnold hadde vi sannsynligvis ikke hatt denne tråden idag.. ingen tvil om at han satte bodybuilding og liknende sporter på kartet, og også forandret hele filmindustrien!

Hvor mange har nådd toppen innenfor tre forskjellige yrker? Arnold har vært Mr. Olympia, en av verdens best betalte skuespillere og governator av California (en dårlig en, visstnokk:))

Det beste er jo at han hadde alle odds i mot seg fra starten. Han bodde på en liten ukjent plass og ble fortalt at han levde i en drømmeverden, at han bare fantaserte osvosv..

"Here's the goal, and whatever it takes I will get there". Syk motivasjon:)

http://www.youtube.com/watch?v=kIzDrKPavv8

refererer til to liverpool legender, og har bilde av en.. manc. ugh

Du må jo være Liverpool fan for å automatisk anta at Captain Fantastic er Stevie G. Søker man på Captain Fantastic er Roy Keane det mest relevante søket på internett. Maldini hadde samme tittel i Milan i sin tid også. Kallenavn blir relevant for klubben man er tilhenger av. Jeg liker tøft forsvarspell i fotball og mtp på at Vidic var rangert som en av de to beste midstopperne i verden i fjor er det naturlig at man kan omtale han som en gud i forsvarspellet. Dessuten er han en Manchester United speller, ikke manc-scum!

Annonse

• 2 måneder senere...
Får jeg lov til å si Pink her uten å virke som en fjortis? Synes hun er rå, og er blant de få artistene som faktisk har holdt vekta jevn, sett relativt trent ut, og aldri bikka under for slankehysteriet kjendisene gjennomgår. Dessuten kan hun opptre :D

Pink Ruler! Ikke skal hun være sylfide, men er ute etter å være i god form...og med de sceneshowene hun har så må hun jo være det også da:love:

Annonse

Hunden min, Pallemann, som ble dødsdømt av 3 veterinærer da han ble lam i halve kroppen for 6 mnd siden, og der den beste prognosen var at han kanskje kom til å klare å gå med hjul om ett års tid om han ble operert og lå i ro i 2 mnd. Jeg spurte ham om det var det han ville, og gjorde en avtale om at hvis livet hans ikke var verdt å leve lengre skulle han gi beskjed, så skulle jeg ta livet av ham selv.

Venner og familie ble bekymret for at det tok for mye tid, han måtte ha hjelp 24 timer i døgnet de første 3 månedene, midt i eksamenstid og mens samboeren min gikk høygravid. Dette var dog mellom meg og Pallemann. Dette var vår avtale, våre regler, vår verden.

Run Palle, Run! | Facebook

2 måneder og 3 uker etter skaden gikk han sin første tur alene.

Gjennom intensiv terapi og alt jeg kunne tenke meg av ting som kunne hjelpe går han nå turer på 5 timer. I fjellet. Da var altså nervene i ryggmargen totalt avrevet - nå tasser han rundt som før, men ser bittelitt småfull ut.

Nå ble DU et av mine forbilder Asle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...