Gå til innhold

pakksakene

Medlemmer
  • Innholdsteller

    157
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av pakksakene

  1. 4 egg, 2 rundstykker. pleier å ha litt nøtter,havregryn, proteinshake å et par egg.
  2. hahaha haha Supaturk : You dont care what people say? zyzz : fuck it, im shredded
  3. Skulle laget en tv serie om dette, hvor Jørgen fikk en personlig trener (en som har peiling). Min mening er at han ville gått ned MYE på kort tid, om dette ikke er tilfelle så vil jeg jo ha tatt feil, men mener det helt til det er noe bevis på at han faktisk har gjort en insats.
  4. Har ikke sagt jeg ikke spiser sunt ?
  5. Kommer nok til å spise etter biorytme eller PF neste gang
  6. Grunnen til at jeg koblet det til PSMF er at du sier man bør ligge høyt på protein, men ikke noe om karb og fett. Er jo greit å vite hvor mye karb å fett man bør ligge på, har tenkt litt på 50% protein 30% karb 20% fett...
  7. bytt det ut med vanlige push ups om du ikke klarer strech push ups
  8. nja mye proteiner, har f.eks testet ut psmf, funka jo bra det. men ble en del tap av muskelmasse.
  9. Beste diet for å beholde styrke å muskelmasse? kan godt ta lang tid å gå ned, jeg har god tid. Biorytme?
  10. Det er det lyle mcdonald har kommet frem til i boken rapid fatloss edit det var 12-15 reps. Har du lest boken om psmf? Du nevner også at det er dårlig svar uten "empiri". Da kan jeg fortelle at jeg lå på det antallet reps når jeg gikk på diet fra 119, til 89 på 5 månder uten å miste mye muskelmasse. (såpass må man forvente når man går så fort ned.) Beholt også styrken.
  11. Hip thrust : http://bretcontreras.com/wp-content/uploads/barbell-hip-thrust1.jpg Glute bridge : http://bretcontreras.com/wp-content/uploads/Explosive-Hip-2.png slik jeg har forstått det hvertfall
  12. Om man ligger i veldig lavt kcal underskudd type psmf diet, så bør man hvertfall ligge på rundt 8 reps, for å ikke tære for mye på muskelmassen, å ha 2-3 reps å gå på. Men på en mer moderat diet, så vil det sikkert fungere bra med lav reps på diet. Det varrierer jo også fra person til person hvordan de reagerer på treningen, og treningsmengden. Men til trådstarter, så er det nok ikke noe måte å "punkt" slanke seg på. Hvordan ser treningsprogrammet ditt ut? å hvordan spiser du?
  13. 300g karbonadedeig + 150g fullkorn pasta =)
  14. Du kan jo prøve å ta kontakt med Eirik Sandvik, han har veldig god peiling på skadeforebyggende trening
  15. Liker å ha kontroll på det jeg gjør, liker heller ikke flaue historier dagen derpå.
  16. Hvor mye karbohydrat starter man med etter en diet hvor man ligger lavt på karbs. (100-130g). Hvor mye karbs øker man ? 150g i uken?
  17. Jack3d | Fitnessbloggen Forum
  18. Hvor selger de flytende kalk, ingen av sportsbutikkene her som har..
  19. Som de fleste som leser litt om trening finner man fort ut at 8-12 reps er bra for å bygge volum. Jeg har ikke sagt noe annet en det. Må bare beklage om dere så på svare mitt som bedre vitene eller ikke taknemlig for svar. Det jeg var ute etter var hvilket program de andre brukerene her inne har fått mest volum øking av, å da kunne prøve det ut siden jeg har kjørt mest for å øke i styrke det siste året.
  20. Du skriver jo hvor mange reps jeg skal ha, jeg spør etter et treningsprogram.
  21. Er fullt klar over hvor mange reps man bør ligge på for å øke i muskelmasse Er ute etter et program som har fungert for mage, har ikke lyst å sette opp et eget. Kan fort bli for mange øvelser o.l
  22. Et bra program for muskelvekst? ikke RYP
  23. Føler dette spørsmålet passer bra her. Hvilket program har dere hatt mest framgang på øking i volum, styrken har egentlig ikke så mye å si da jeg har trent lav reps en god stund
×
×
  • Opprett ny...