Gå til innhold

Hvem er deres forbilder?


Westby

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Heidi Jeanette Meborg

mandy-workout3.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1290962143650

Digger kroppen hennes! Selv er jeg i start-fasen og kan VELDIG lite om fitness, men leser MYE på diverse blogger av Fitness-utøvere for å hente motivasjon og inspirasjon. Dette er helt klart en dame jeg ser på som et aldri så lite forbilde og stor motivasjonskilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

markus ruhl syns jeg er en kul fyr. har møtt han ved 2 anledninger og han er alltid i godt humør.

når det gjelder hvordan jeg vil se ut, er Plyo veldig nære drømmefysikken som er oppnåelig. ellers hadde vært kult å sett ut som mariusz pudzianowski også, men bivirkningene hadde nok vært litt for hardcore for min smak.

MarkusRuhl_DennisWolf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

markus ruhl syns jeg er en kul fyr. har møtt han ved 2 anledninger og han er alltid i godt humør.

når det gjelder hvordan jeg vil se ut, er Plyo veldig nære drømmefysikken som er oppnåelig. ellers hadde vært kult å sett ut som mariusz pudzianowski også, men bivirkningene hadde nok vært litt for hardcore for min smak.

MarkusRuhl_DennisWolf.jpg

Huff, sånt som det er virkelig ikke fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt forbilde er Silje Mariela og Kristine Weber, MEN hadde jeg vært mann hadde det sååå vært Sylvester Stallone - som Rocky. Gud, som jeg elsker Rocky, haha :p

Alle elsker Rocky ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fedor Emelianenko innen sport. Synd han ikke har vokst med sporten eller tar i bruk metodene de andre tar i bruk, men det er så. Et enormt menneske og en enorm atlet.fedor1.jpg

Vince Gironda, kroppsbyggingens sure bestefar som var tiår foran resten av byggerverdenen på 60, 70 og 80-tallet. Noen særheter hadde han, men en må ha salt i grøten. En intuitiv og instinktiv sans for hvordan en øvelse og belastningsparametre påvirker muskulaturen som blir bekreftet av den ene studien etter den andre - 50 år etter han først kom på det.

9781a-vince_gironda.jpg

Hunden min, Pallemann, som ble dødsdømt av 3 veterinærer da han ble lam i halve kroppen for 6 mnd siden, og der den beste prognosen var at han kanskje kom til å klare å gå med hjul om ett års tid om han ble operert og lå i ro i 2 mnd. Jeg spurte ham om det var det han ville, og gjorde en avtale om at hvis livet hans ikke var verdt å leve lengre skulle han gi beskjed, så skulle jeg ta livet av ham selv.

Venner og familie ble bekymret for at det tok for mye tid, han måtte ha hjelp 24 timer i døgnet de første 3 månedene, midt i eksamenstid og mens samboeren min gikk høygravid. Dette var dog mellom meg og Pallemann. Dette var vår avtale, våre regler, vår verden.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10150689862730167&set=t.100001546094323&type=3&theater

2 måneder og 3 uker etter skaden gikk han sin første tur alene.

Gjennom intensiv terapi og alt jeg kunne tenke meg av ting som kunne hjelpe går han nå turer på 5 timer. I fjellet. Da var altså nervene i ryggmargen totalt avrevet - nå tasser han rundt som før, men ser bittelitt småfull ut.

Som framtidig veterinærstudent tror jeg du og Palle akkurat ble et av mine forbilder, så utrolig bra jobbet, og flott at det gikk fint med han! :) Har en 15 år gammel dachs her som også ble imponert ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Artig!

Håper han blir like gammel som din! Palle Mann heter han på Facebook :p Kommer akkurat inn fra en to timers tur.

Haha, hvem kan motstå en tøff dachs MED egen facebook-side :rofl: Palle kommer vel til å sette ny aldersrekord, om han skal få så god oppfølging hele livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Widding
:D Artig!

Håper han blir like gammel som din! Palle Mann heter han på Facebook :p Kommer akkurat inn fra en to timers tur.

Fekk nettop utrolig mye respekt for deg. Sjeldent eg får det øve internett for någen, men empatien din e merkverdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...