Gå til innhold

Trykke Fitnessbloggen tskjorter


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Vi ser etter et greit sted å trykke opp tskjorter i god kvalitet. Dette viser seg å være ganske vanskelig siden de fleste gir blanke i kvalitet, og tskjortene er designet for tjukkaser.

  • God kvalitet på stoffet, og tåler 60 grader
  • Trykk foran som ikke blir ødelagt i vask
  • Akseptabel fit for folk som trener. Dvs ikke små armer/hals og masse luft rundt magen. Robert påstår slimfit er trikset, men jeg stiller meg noe tvilende.

Vi tar veldig gjerne i mot tips hvis noen har erfaring med leverandører...

Dere kan også godt skrive størrelse, så får vi et greit overblikk over hva vi skal ta inn. Dette blir sannsynligvis helt feil siden damene juger seg ned, og gutta alltid er 4XL, men vi prøver. :)

Tskjortene vil bli solgt for innkjøpspris + porto. Dvs forhåpentligvis rundt hundrelappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Slim fit er bedre enn rugular i alle fall. 80 % av dresskjortene mine er slimfit. Finest er slimfit når du har lav fettprosent IMO. Når jeg har litt mer spekk på kroppen så blir de litt trang - men det har nesten mer med størrelsen å gjøre (at man burde hatt et nummer større).

Har mellom 30 og 40 dresskjorter hengende i skapet, så dette burde jeg kunne !!!!

Men - det finnes også modeller som ikke er slimfit men som likevel har kurant passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Stemmer for slimfit jeg også...eller hvertfall en damevariant med insvingning, og en mer rett variant til mannfolka;)

Ikke sånne som er runde, sånn som typisk skole tskjorter og sånn er...

Small til meg takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...