Gå til innhold

Trykke Fitnessbloggen tskjorter


Espen Espelund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det beste er å ha det litt stilrent og prøve unngå at det blir for fancy. For fancy og sprudlende design gir ikke fitnesbloggen den seriøsiteten og troverdigheten det fortjener, mener jeg.

Personlig liker jeg t-skjorter som er enten sorte eller hvite, med en logo på brystet som har fargen til "produktet" ( i dette tilfelle grønt) og om det er noe skrift så foretrekker jeg at den er på ryggen i motsatt farge av det som blir brukt på selve t-skjorta (altså sort eller hvit). En liten logo på det ene ermet kan også fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det beste er å ha det litt stilrent og prøve unngå at det blir for fancy. For fancy og sprudlende design gir ikke fitnesbloggen den seriøsiteten og troverdigheten det fortjener, mener jeg.

Personlig liker jeg t-skjorter som er enten sorte eller hvite, med en logo på brystet som har fargen til "produktet" ( i dette tilfelle grønt) og om det er noe skrift så foretrekker jeg at den er på ryggen i motsatt farge av det som blir brukt på selve t-skjorta (altså sort eller hvit). En liten logo på det ene ermet kan også fungere.

Jeg signerer denne, og syntes quotes bakpå fort blir litt harry. Nå er jeg ihvertfall i dialog med en produsent, så da ser vi hva vi får til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg signerer denne, og syntes quotes bakpå fort blir litt harry. Nå er jeg ihvertfall i dialog med en produsent, så da ser vi hva vi får til.

Krysser fingrene for noe sinnsykt bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg signerer denne, og syntes quotes bakpå fort blir litt harry. Nå er jeg ihvertfall i dialog med en produsent, så da ser vi hva vi får til.

Det finnes jo ikke en "inspirerende" quote som ikke er i hvertfall litt harry ;) Det er jo en del av sjarmen. Men jeg deler din oppfatning av at dette passer best i en "tøff" font over bilder av noen som løfter noe tungt eller liknende, og ikke på t-skjorter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...