Gå til innhold

eliiise

Medlemmer
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Du virker kul, kan eg få vere med deg??

    1. eliiise

      eliiise

      Tja. Gira på å få abs og ass? Isåfall kan vi trene sammen! ;)

  2. Hun skriver at hun vil ned i vekt, derav foreslår jeg å legge seg på rundt 1600 kcal, ettersom dette i de fleste tilfeller vil gi et rimelig kaloriunderskudd, men er hun 130 cm høy og veier nitti kg så er det klart at saken stiller seg litt annerledes. Det et uansett vanskelig å komme med nøyaktige verdier for en hvilken som helst person, men nå vet jeg at veldig mange jenter jeg kjenner har lagt seg rundt 1500-1600 kcal per dag på hviledager når de skal ned i vekt, og dette uavhengig av høyde, vekt og treningsutgangspunkt. Hva treningsdager angår vet jo ikke jeg hvor hardt (ettersom hardt er
  3. Synes 1500-1600 kcal hørtes lite ut, iallefall om du trener hardt.. Jeg har lagt meg på litt over 2000 kcal de dagene jeg trener, og så heller rundt 1600 kcal på hviledager Har ikke hatt problemer med vektnedgang når jeg har gjort det iallefall:) Lykke til!
  4. -SOL i Bergen, gjør meg mest glad av alt! -Se nye muskler titte frem -Når jeg finner snop som jeg hadde glemt at jeg hadde:blush: -Frihelg! -Følelsen man får når man har løpt en mil! -Kommentarer på fitnessbloggen:cool:
  5. Det bildet der er seriøst min største motivajon.. Hadde gjort ganske mye for å se sånn ut!
  6. NÅ skal jeg bli flink å spise riktig mat! Problemet er bare at det er så himla lett å surre seg bort i dette virrvaret av dietter med rawfood, supermat steinalderkost osv.. Jeg har som mål å gå ned noen kg, uten å miste muskelmasse, men er ALTFOR glad i søtsaker, og klarer simpelthen ikke styre meg når det kommer til godis og snacks.. Men nå er målet killerbody før jul, så nå MÅ jeg skjerpe meg. Motivasjonen er der, men er litt dårlig på å komme på ting, så lure tips hva kosthold angår tas imot med et stort smil! Det jeg lurer på er altså hva nettopp DU spiser i løpet av en dag, hvorfo
  7. Høyde: 174 Vekt: 67 Målet var i grunn å komme under 60, men ser at det nok kan bli veldig lite hvis jeg ikke skal miste muskelmasse. Sier meg fornøyd på 62-63, og selvfølgelig før det om jeg ser at kroppen ikke ser sunn ut. Det viktigste er ikke tallet på vekta, men at man føler seg vel med seg selv!
  8. Hei hei, du er grei!:D

  9. Jeg ER muskuløs... Under flesket! :)

  10. Tusen takk for svar alle sammen! Har nå bestemt meg for å øke fokus på styrke, og bare trene kardio en dag i uken og evt ettervstyrkeøkter! Regner med at styrketreningen vil gjøre sitt forbå øke forbrenningen og dermed få ned fettprosenten.. Vil jo primært ned i vekt, så kommer til å trene en del med lavere intensitet, og så løpebintervaller innimellom for å holde kondisen ved like!
  11. Jeg veier meg også 1-2 ganger om dagen, og det er IKKE å anbefale! Prøver å slutte, for man tenker omtrent ikke på annet, og blir kjempelei seg om man f.eks har gått opp mer enn man forventer på kvelden! Finn deg en fast veiedag og prøv å ha på deg det samme og vei deg på samme tid av døgnet, så er nok det mye bedre enn flere ganger om dagen!
  12. Jeg er med! Har samme mål, 8-10 kg, så dette blir bra!
  13. Hei:) Jeg har som mål å gå ned en 8-10 kg, men har den siste tiden blitt litt hekta på styrketrening, og utholdenhetstreninga har dermed blitt litt neglisjert.. Nå vil jeg imidlertid gå all in og bli kvitt de siste kosekg før sommeren, men har en del spm angående dette. HVA bør jeg trene når jeg trener utholdenhet? Hører så mye forskjellig. Noen sverger til lange jogge/gåturer med moderat intensitet, mens andre igjen kun driver med geriljakardio og synes dette funker bra.. HVOR OFTE bør man trene utholdenhet hvis man skal ha vektnedgang der man får ned fettprosent og mister minimalt
×
×
  • Opprett ny...