Gå til innhold

martsof

Medlemmer
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om martsof

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 04. aug. 1990

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. 0% Yoghurt Vanilje 25 g havregryn 10 g linfrø 1/2 eple
  2. Kaloriunderskudd på under 0 hver dag. Altså minimalt med mat og maksimalt med trening. Ikkje bra.
  3. Where to begin? Da jeg fikk påvist melk- og glutenallergi som femåring begynte de sære matvanene mine å snike seg på. Jeg var allerede kresen i matveien, erstatningene for mat med melk og gluten smakte bedrageri, og jeg så ut til å leve på riskaker med ketchup og salami. Nektet å spise det meste. Mat som allerede var fri for melk og gluten smakte høgg. Alt som gikk ned kjeften min var rødt og smakte ikke annet enn ketchup. Nei særhetene fra 90-tallet får jeg ta en annen gang eller aldri. Jeg, som mange av dere, må bruke det samme bestikket og serviset. Så lite i størrelse som mulig. Ett
  4. Det er freddan, så da blir det TACO til middag!! Omnomnom Frokost: Havregrøt, mandler, soyamelk Lunch: Tunfisk, grønnsaker Etter trening: Banan, en boks cottage cheese, soyamelk Middag: Taco (Kyllingkjøttdeig/karbonade, salat, agurk, tomat, paprika, løk, salsa) Muligens en 0% yoghurt på kvelden hvis jeg får tid, men er ikke flink til å spise nok når jeg er ute og full av planer!
  5. Hei! På grunn av melk- og glutenallergi spiser jeg ganske ensformig, så det går som regel i dette i ferier og slikt. Koser meg med popcorn i helgene iblandt. Alkohol, junkfood, annet godteri styrer jeg unna. Bør jeg spiser mer, som i større porsjoner, eller inkludere andre matvarer, mener du?
  6. La ut denne på matplanforumet istedet, men vet ikke hvordan jeg sletter dette. Jaja, vedder på to hester og håper en av de vinner, right
  7. Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne tatt seg tid til å dele litt kunnskap her! Jeg ønsker mer muskler og lavere fettprosent (no shit...), og lurer på om jeg spiser nok/riktig for å få til det. Jeg er 18 år gammel, 163 cm høy og veier 53 kg. Frokost består som regel av 40g glutenfri havregryn, 7 mandler og 1 dl soyamelk naturell. Lunch, 125g tunfisk i vann eller omelett. Brokkoli, gulrot, squash, salat, agurk. 1 knekkeFRØ som jeg liker å kalle det, hehe. (Frøblanding og gryn) Middag, kyllingfilet/laks/torsk, brokkoli/gulrøtter, en potet når jeg vil slå på stortromma Så bær
  8. Jeg har drevet med periodisk faste siden starten av tenårene, dog uten å være bevisst på det. Travel livsstil og dårlig matlyst førte til en vane med å ikke spise før på ettermiddagen. Trives godt med det.
  9. Vet ikke om det allerede finnes et innlegg om dette, men finner ikke noe sted å søke etter gamle innlegg.(?) Så.. tanker om gymetikette? Som å konstant titte på sidemannens skjerm på tredemølla, det å vente på et apparat/akseptabel tid å holde på mølla/vekter/apparater.
  10. Da vekten slo 75 kg tenkte jeg at det var nok. Jeg ville ha tilbake den slanke kroppen min. Hvis jeg kunne gått tilbake i tid hadde jeg bedt meg selv innse at det faktisk tar tid å gå ned den sunne måten, så jeg ikke hadde fått en spiseforstyrrelse
  11. Den lilla fiberrik er bedre synes jeg. Med bær!
  12. Jeg har gått ned over 25 kg. Spiser ikke rødt kjøtt, brød, poteter, pasta, melk, gluten, brus eller godteri. Før trente jeg som en gal og spiste normalt: gikk kjempesakte ned i vekt. Nå trener jeg mye mindre, spiser strengt, og raser ned.
×
×
  • Opprett ny...