Gå til innhold

Colombiana

Medlemmer
  • Innholdsteller

    13
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Da jeg for føste gang møtte treneren min lo han bare da jeg sa at den lille fettklumpen på magen aldri kom til å slippe og at lårene mine adri kom til å slutte å klaske. 7 måneder etterpå begynner han også å bli svært irritert da resten av kroppen har hatt en kjempe-fremgang, mens magefettet fremdeles sitter som støpt. I går fortalte han meg at han gjerne ville gi meg sprøyter, såkalt MESOTERAPI for at fettet skulle slippe. Jeg er meget skeptisk til dette og håper noen kan komme med erfaringer eller innspill på om dette virker / er verdt det. Jeg har lest om mange som det har gått riktig ille
  2. Jeg drikker alltid laktose-fri melk, men kan det fremdeles være noe man reagerer på i den tror dere?
  3. Har akkurat samme problem selv og prøver å finne ut om det er matvarer jeg reagerer på. Legene har sagt til meg at det mest sannsynlig er irritabel tarm syndrom, noe visst 10% - 15% av befolkningen har. Men for meg er smertene det verste og jeg har til min store skrekk funnet ut at de blir værre etter jeg spiser proteinpulver Håper du finner ut av det og holder oss oppdatert. Hvordan testet de deg forresten?
  4. Takk for svar!! Skal prøve å følge litt mer på hvordan det går fra dag til dag i forhold til hva jeg spiser. Det var faktisk en interesant teori.. Når jeg tenker etter (tror jeg) magen er mye værre når jeg spiser havregryn med melk enn når jeg lager havregrøt! Så det føste som skal gjøres er å kutte ut havregrynet. Er jo mye bedre med grøt uansett, er så ofte bare tanken på å vaske kjelen gjør at jeg tar den "enkle utveien".. Er ikke helt klar for å kutte ut cola zero enda kjenner jeg. Hehe.. Men det kan jo hende det er det som må til
  5. Skjønner at jeg ikke har lagt på meg mange kilo bare fordi havregrøten igjen ble innført som kveldsmat. Og jeg er stor fan av å se på målebånd og formbilder fremfor vekten. Men hva når formbildene blir mer og mer "kvapsete" og målebåndet må strekkes lenger enn før.. Er det bare prisen jeg må betale for å ikke være beinhard og kun spise eggehviter og tunfisk? Spørsmålet er vel: dette vannet som karbohydratene holder - blir det værende? Ikke at det bare vann det er snakk om tror jeg. Magen er liksom full og hard hele tiden, ser ut som jeg er gravid - jeg overdriver ikke!
  6. Er foresten jente: veier normalt 54 kg, men i det siste har jeg nesten vært oppe på 57 . 162 høy ca. Vil så gjerne, som alle andre, stramme opp og gå ned i fettprosent. Vurderer å kaste ut vekten, men er veeeeldig skeptisk. hehe..
  7. Har nettopp begynt å spise mer karbohydrater og prøver å slappe litt mer av med tanke på mat da jeg i det siste har begynt å bli litt for opphengt i hva jeg spiser. Gikk en stund på rundt 1000 kcal om dagen med ekstreme utskeielser innimellom og har prøvd å ta et oppgjør med "redselen" for karbohydrater og et gjevnt over større kaloriinntak generelt. Er redd for få et usunt forhold til mat. Har flere venner med spiseforstyrrelser som ikke kan spise et kakestykke uten å ha dårlig samvittighet i dagevis eller kaste opp etterpå, og der vil jeg IKKE ende opp. Jeg har tidligere hatt veldig
  8. Hahaha.. Og du som har gitt meg side opp og side ned med protein-anbefalinger og treningstips! Hadde kanskje ikke fulgt dine anbefalinger hundre prosent og prøvd å undertrykke alle mine instinkter om jeg hadde sett det innlegget der før haha.. Neida.. Takk igjen for alle gode råd. Har vært veldig flink!
  9. Notert!! Kan jeg spørre om hva discotrening er? Googlet det, og det kommer bare opp discodans.. Noen som har forslag til øvelser som kan trenes sammen med 5x5 programmet? Vil jo ikke ødelegge / hindre fremgangen (som jeg krysser fingrene for at snart kommer) .
  10. Tusen takk igjen for svar. I dag har jeg spist 1700 kcal (p:115, k: 164, f: 53). Dette er på en dag med styrketrening, ser det greit ut? Har bestemt meg for å prøve å ikke henge meg opp i karbohydrater som før, men heller fokusere på å fylle protein-kvoten og deretter spise det jeg vil. Men helst karbohydrater etter styrketrening. Første dag med 5x5, ganske skummelt når man ikke har noen som sikrer på benkpress, men det skal jeg fikse tll neste gang. Er det meningen at dette programmet skal trenes 3 ganger i uken? Og i såfall - er det mulig å legge inn en økt til eller to.. Evt dette rumpeprog
  11. Åjåjåj.. TUSEN takk for utfyllende svar! Skal virkelig tenke på det med prestasjoner, men kjenner virkelig behovet for å ha en slags mat-plan, egentlig mest for mestringsfølelse og kontroll med tanke på å få mest mulig ut av treningen. Om jeg prøver meg på 5x5 programmet, hvor mye karbohydrater og kalorier bør jeg legge meg på på dagene med trening, og hvor ofte kan jeg trene? Jeg vet ikke hvor lang tid det tar å gjennoomføre dette treningsprogrammet, men det ser veldig kort ut, og kan en halvtime med styrketrening virkelig "forsvare" et økt kalori og karboinntak!?!? Hadde det vært m
  12. Om noen har lite å gjøre og selv har klart å oppnå drømmekroppen ROP UT! Jeg har (som mange andre) prøvd "alt" og kommer ingen vei. Jeg er helt åpen for ALLE forslag og starter på helt blanke ark. Jeg skulle ønske jeg kunne forstå hemmeligheten bak å gå ned i fettprosent for jeg forstår det virkelig ikke og jo mer jeg leser jo mer forvirret blir jeg. Det skal liksom være så lett som at 1+1=2. Kalorier inn VS kalorier ut. Men hvorfor blir det da anbefalt å ligge på "overskudd", og hvorfor ser jeg ikke resultater når jeg ligger lavt på kaloriene? Om det ikke finnes sparebluss hvorfor blir ikke f
×
×
  • Opprett ny...