Gå til innhold

Jenter, hvor mye tar dere i markløft? (vanlig treningsvekt)


Sara Victoria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SlettetBruker3
Som sagt: 70 sykt bra kilo. Må være endel muskler i den kroppen der :happy:

I like måte! Får håpe det i hvert fall :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går 50x12x3 i strakmark, men 55x12x3 for et par uker siden. Det er grepet som stopper meg, så det er ganske plagsomt :meh: . Bruker mixed låsegrep. Har vurdert hansker, men jeg er en sta jævel som vil klare meg med minst mulig hjelpemidler :lol:.

Kalk kan være et alternativ da ^^ får MYE bedre grep med kalk/magnesium syns jeg :p ellers bruker jeg reimer hvis jeg ikke føler at grepet holder godt nok, slik at jeg fokuserer for mye på grepet i stedet for løftet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke mark i programmet for tiden, men tar det innimellom når jeg har friøkter.

Da blir det stort sett et toppsett avsluttet med så høyt jeg orker med 1reps. På en typisk helt grei dag løfter jeg:

50kgx15

70kgx12

80-85kgx10

90-95kgx6-8

etterfulgt av +5kgs 1reps-sett hele veien opp til 105-115 avhengig av dagsform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget motiverende jenter å se hvor mye dere tar :) Har selv ikke prøvd markløft enda, men det er planen så absolutt! Litt usikker på teknikk, men skal få noen til å hjelpe meg med det! Satser på å flette det inn i treningsprgrammet med tiden:joyful: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget motiverende jenter å se hvor mye dere tar :) Har selv ikke prøvd markløft enda, men det er planen så absolutt! Litt usikker på teknikk, men skal få noen til å hjelpe meg med det! Satser på å flette det inn i treningsprgrammet med tiden:joyful: !

Bra! ^^ Markløft er en av de morsomste øvelsene jeg gjør! Det er så DIGG å vite at jeg som jente kan løfte tungt også ;) Det blir jo ikke så veldig tunge vekter på mye annet, men markløften gjør litt opp for det, selv om jeg ikke løfter tungt! :D moro! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! ^^ Markløft er en av de morsomste øvelsene jeg gjør! Det er så DIGG å vite at jeg som jente kan løfte tungt også ;) Det blir jo ikke så veldig tunge vekter på mye annet, men markløften gjør litt opp for det, selv om jeg ikke løfter tungt! :D moro! ^^

Stemmer :) kjekt å kunne ta noen ekstra kg der å så skryte litt av det etterpå :) Gleder meg! Må nok få prøvd det imorgen kjenner jeg "Ivrig" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! ^^ Markløft er en av de morsomste øvelsene jeg gjør! Det er så DIGG å vite at jeg som jente kan løfte tungt også ;) Det blir jo ikke så veldig tunge vekter på mye annet, men markløften gjør litt opp for det, selv om jeg ikke løfter tungt! :D moro! ^^

Så enig! Lite føles så tilfredsstillende som vel utført markløft - særlig hvis man har økt littegrann også... :love:

Sist jeg tok markløft var før jeg ble heldig mottaker av influensaen som herjet i jula, så hvem vet hva jeg løfter nå. Men da tok jeg 5 x 60 kg tre sett, vet ikke maksen min. Er spent på å se hva jeg tar nå etter halvannen ukes sykdom da :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Lite føles så tilfredsstillende som vel utført markløft - særlig hvis man har økt littegrann også... :love:

Sist jeg tok markløft var før jeg ble heldig mottaker av influensaen som herjet i jula, så hvem vet hva jeg løfter nå. Men da tok jeg 5 x 60 kg tre sett, vet ikke maksen min. Er spent på å se hva jeg tar nå etter halvannen ukes sykdom da :cautious:

Samme her, men jeg har ikke trent siden 13. Des :o reiste hjem på juleferie 14. Des rett etter eksamen, og på en øy med 100 fastboende er det ikke allverdens med treningstilbud.. men for å toppe det hele har jeg vært syk helt til nå også, så jeg GLEDER meg til å komme i gang igjen nå til uka! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...