Gå til innhold

amelone86

Medlemmer
  • Innholdsteller

    98
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om amelone86

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg pleier å feste det der midjen er smalest og deretter presse det nedover så langt det går. Knebøy blir som oftest over hoftekammen, i markløft må jeg ha beltet bittelitt høyere (og noen ganger ett hakk løsere), og i markløft fra kloss har jeg det nesten oppe i midjen igjen
  2. Må si meg fullstendig enig med Astrid Kristine Og legge til hender
  3. Jeg synes det hjelper å være raus med magnesium - det føles kanskje litt tørt og rart i løpet av treningen, men nå har jeg ingen problemer med sprukken, tørr hud etter trening. Må kanskje nevne at jeg er en smule avhengig av håndkrem i resten av hverdagen min, men jeg har uansett hatt mye mindre problemer med sprukne træler etter at jeg begynte å bruke magnesium ofte (og generøst). Hvis du trener et sted det ikke er lov med magnesiumblokk, kan du kjøpe flytende kalk på feks XXL. Har ikke testet det selv, men regner med det også kan hjelpe. Ellers anbefaler jeg grepet som er nevnt over her
  4. Lister er gøy! Men himmel og hav, dette ble jo langt som et vondt år! Ikke rart jeg ikke klarer å lukke bagen ordentlig. - Belte - Knevarmere - Wristwraps - Bananer i lange baner - Nøtter og/eller proteinbar - Magnesiumblokk - Vannflaske - Loggbok og fin, lilla penn - Knebøysko - Converse til det som ikke er knebøy (knebøyskoene er satans varme! ) - Strikker til chins o.l. - Inngangskort - Toalettmappe - Et hav av ekstra hårstrikker - Hårbøyle - Ekstra sokker - Utallige mengder tomme plastposer Og skumrulle & treningstøy i hånda Ser ut som jeg skal flytte hv
  5. Kransekake! Å herrejemini Hjemmelagde chocolate chip cookies med mucho chocolate & a liiiittle bit of cookie Oooog Deli de Lucas sjokoboller når det er 3 for 15-tilbud... :cool:
  6. 12 poeng her. Såvidt i den beryktede faresonen, men hei og hå, heldigvis ingen grunn til alarm
  7. Vi kan ikke dele potetgullpose Men shhh... ikke spre ordet, da kommer alle til å ta dem med bobler først! og da blir det like stress å dele som Twist-sjokolader.
  8. Jeg føler kallet! Kan jeg få være med også?
  9. Hah, beste profilbildet!

    1. Gulrotkake

      Gulrotkake

      Utrolig god fotograf som tok øyeblikket ;)

    2. amelone86

      amelone86

      Ikke så vanskelig med slike villige motiver ;D

  10. Hey styrkeløftern, takk for moralsk support under økta idag!

    1. Vis tidligere kommentarer  1 andre
    2. Glennis

      Glennis

      Haha det var et godt forsøk, men du klarer enda bedre er jeg sikker på =D

    3. amelone86

      amelone86

      Prøver igjen på onsdag! Har store planer om å prøve pullups med strikk også etterhvert, da trenger jeg hvertfall moralsk støtte! Så er du advart :p

    4. Glennis

      Glennis

      Ingen fare, dette fikser du :D Kommer vel til samme tid tipper jeg, rundt kl 17:15

  11. Jeg kjøpte den på meny tveita senter, lette også i maaange butikker før den plutselig var rett foran meg. Den stod blant stekeoljene ja
  12. Jeg savner en loggbok her, frøken! ;)

    1. +++

      +++

      Jah...skal skjerpe meg..

  13. Jeg kjøpte det i utgangspunktet fordi jeg ble med i Vektklubb, og tenkte det var en grei måte å fylle inn trening når jeg hadde deltatt på gruppetimer og denslags. Derfor ble jeg så fokusert på kalorier brent da jeg kjøpte den. Men jeg er så lur at jeg gjør mer research etter at jeg har kjøpt ting, og kom logisk nok til den konklusjonen litt for sent. Så nå er den mest en hyggelig kompanjong på joggeturer (når jeg får den til å registrere pulsbeltet, vel og merke)
  14. Hvis du først skulle bli syk, er det like greit å bli det på en øy uten treningstilbud enn å bli det når du endelig har treningstilbudet tilgjengelig igjen? Funker ikke å bli syk når man er bitt av treningsbasillen, jeg har aldri vært så rastløs i mitt liv...! Sånn sett var det lettere å være slapp sofagris - merket knapt forskjell
×
×
  • Opprett ny...