Gå til innhold

HåK - Oss med Helårs-Kropp


Tor

Anbefalte innlegg

Åh, endelig noen som er lik meg. Jeg begynte nettopp med styrketrening (sep'12), så er ikke heeelt enig med "kriteriene" om å ikke bry seg, men jeg vil bare ha en sunnere livsstil, mentaal helse og tilhørende kropp. Møter ofte opp på sats fordi jeg kjeder meg/har lyst å trene.. ofte uten plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har som mål å poste 4 forksjellige bilder her: Et for hver årstid med ca samme fettprosent... Er lei av å deffe og å ikke føle meg respektabel i store deler av året. Det er veldig moro å se at folk klarer det og at det faktisk er mulig!

Og da har jeg endelig kommet i den formen jeg har lyst til å holde :) fettprosent ca. 8. vekt 87-88.

Alle uten flex og pump (for dere som var i tvil, høhøhøhøhøø)

post-12387-144409278444_thumb.jpg

Dette var 01.03.13 - som betyr at jeg skal se ca sånn ut med ca samme vekt og fettprosent 01.06.13, 01.09.13 og 01.01.14.

Har også laga en tråd med litt spørsmål angående HåK-livsstilen siden dette er helt nytt for meg håper jeg på noen gode råd og tips til å holde formen :)

Livsstil og kosthold for HåK - erfaringer? | Fitnessbloggen Forum

post-12387-1444092783737_thumb.jpg

post-12387-14440927841_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

på tross av ny maks maks-vekt etter jeg begynte å trene, og en fettprosent som skjuler det meste av muskler, må jeg innrømme at jeg nå føler meg klar for å legge ut mine HåK-bilder...

[ATTACH]95893[/ATTACH]

[ATTACH]95894[/ATTACH]

kroppen kommer nok til å forandre seg, jeg skal jo ikke slutte å trene, men trives med den sånn den er nå!

post-6299-14440931067783_thumb.jpg

post-6299-14440931068145_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tross av ny maks maks-vekt etter jeg begynte å trene, og en fettprosent som skjuler det meste av muskler, må jeg innrømme at jeg nå føler meg klar for å legge ut mine HåK-bilder...

[ATTACH]95893[/ATTACH]

[ATTACH]95894[/ATTACH]

kroppen kommer nok til å forandre seg, jeg skal jo ikke slutte å trene, men trives med den sånn den er nå!

Flott HåK! Det er så deilig å se at det finnes flere uten sixpack som er fornøyde! Nå har jeg 5 uker igjen til termin, og det er tydelig at kroppen har forandret seg. Og jeg liker det! Om jeg aldri kommer tilbake til sånn jeg var før graviditeten, så finner jeg en ny HåK som vitner om at jeg har gjort noe av det største i verden, nemlig båret frem og født et barn! :love:

Du ser sterk og myk ut, en super kombinasjon, og hvis du fortsetter med treningen vil du ha en sterk og myk kropp som gjør som du vil og er god å kose med. (y):D WinWin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott HåK! Det er så deilig å se at det finnes flere uten sixpack som er fornøyde! Nå har jeg 5 uker igjen til termin, og det er tydelig at kroppen har forandret seg. Og jeg liker det! Om jeg aldri kommer tilbake til sånn jeg var før graviditeten, så finner jeg en ny HåK som vitner om at jeg har gjort noe av det største i verden, nemlig båret frem og født et barn! :love:

Du ser sterk og myk ut, en super kombinasjon, og hvis du fortsetter med treningen vil du ha en sterk og myk kropp som gjør som du vil og er god å kose med. (y):D WinWin! :D

tusen takk for herlig kommentar!!

sterk og myk er en heeelt grei beskrivelse, altså... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette!

Flott HåK! Det er så deilig å se at det finnes flere uten sixpack som er fornøyde! Nå har jeg 5 uker igjen til termin, og det er tydelig at kroppen har forandret seg. Og jeg liker det! Om jeg aldri kommer tilbake til sånn jeg var før graviditeten, så finner jeg en ny HåK som vitner om at jeg har gjort noe av det største i verden, nemlig båret frem og født et barn! :love:

Du ser sterk og myk ut, en super kombinasjon, og hvis du fortsetter med treningen vil du ha en sterk og myk kropp som gjør som du vil og er god å kose med. (y):D WinWin! :D

Er så viktig å poengtere :D Dagens glade for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, liker denne tråden! HåK <3 og her kunne jeg lagt ut et bilde av alle muskleme mine, men de vises ikke sååå godt ettersom de er pakket inn i litt fettprosent, men fader, hvis den skal mer ned nå så ryker resten av puppene og ettersom silikon er så dyrt og jeg heller ville brukt de 30tusen på en morsom ferie så driter jeg i det og koser meg med håken min som den er. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med kroppen min i dag. Synes jeg har en helt ypperlig og grei fettprosent og proposjoner(i mine øyne). Er i hvertfall veldig stolt over den. :) Man ønsker selvfølgelig mer og mindre av både det ene og det andre, men jeg har lært å være glad i kroppen uansett. Den duger likevel, alltid. :D

[ATTACH=full]96048[/ATTACH]

Perfekt HåK, flotte proporsjoner og kloke ord, Celine! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette!

Ah, liker denne tråden! HåK <3 og her kunne jeg lagt ut et bilde av alle muskleme mine, men de vises ikke sååå godt ettersom de er pakket inn i litt fettprosent, men fader, hvis den skal mer ned nå så ryker resten av puppene og ettersom silikon er så dyrt og jeg heller ville brukt de 30tusen på en morsom ferie så driter jeg i det og koser meg med håken min som den er. :-D

..og dette

Veldig fornøyd med kroppen min i dag. Synes jeg har en helt ypperlig og grei fettprosent og proposjoner(i mine øyne). Er i hvertfall veldig stolt over den. :) Man ønsker selvfølgelig mer og mindre av både det ene og det andre, men jeg har lært å være glad i kroppen uansett. Den duger likevel, alltid. :D

[ATTACH=full]96048[/ATTACH]

Er beundringsverdig tankegang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vakker dag kan jeg poste bilde i denne tråden. Drømme seg bort.... :rolleyes:

Min mening er at du har en kropp å være stolt over allerede, til dømme fra videoer og formbilder i loggboken.

Men det er igjen min mening, er en eget valg når man har HåK ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at du har en kropp å være stolt over allerede, til dømme fra videoer og formbilder i loggboken.

Men det er igjen min mening, er en eget valg når man har HåK ;)

Takk Tor. Du er da alt for snill=p Min mening er at jeg har riiimelig lang vei igjen. Jeg blir ikke fornøyd før det er perfekt. Hehehe. Og ripped! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har slått meg at det er veldig mange med lav fettprosent eller jevlig godt trent kropp som har HåK'er. Vel, hvor er de som er normal? De som er representativ for befolkningen? De som ikke har mål om lav fettprosent eller muskulær kropp, men de som trives som de er! Hvor er dere?!

[ATTACH=full]84535[/ATTACH]

Nå ,det er en god del som syns det til høyre er det bildet med den peneste damen. Jeg derimot, jeg foretrekker henne til venstre. Og jeg VET jeg har mange i ryggen. Så hvor er alle sammen?

[ATTACH]96134[/ATTACH]

*vinke*

post-4924-1444093135602_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...