Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Får minst 5, kanskje 6, på biologiprøven, sluttet tidlig, og hadde deretter en dritrå økt. Så gikk jeg nedover løkka i solen, og det var vaaarmt :giggle:

edit; og jeg har fått større armer enn den ene eksen min, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal straks på den første håndball treningen min siden jeg sluttet for 2 år siden! Mange fant ut at de ville begynne igjen for gøy og startet et damelag. Må si jeg har savnet det litt til tider, så det blir gøy å ha en prøvetrening idag for å se om jeg skal fortsette å ha det fremover (bare som gøy med en trening i uken og kamper litt senere). :)

Pluss, satser på at jeg har blitt litt sterkere i mellomtiden og kan funke relativt godt som strek når jeg forhåpentligvis får tilbake litt av teknikken som sikkert har forfalt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fortuity.

Følte meg litt i overkant beglodd da jeg var på butikken nå nettopp, så jeg tuslet rett hjem, tok en kjapp titt i speilet, og kunne ikke annet enn å le da et stykk blåbærdekket ansikt (vi snakker munn, nese, panne og øyenbryn) så tilbake på meg. :giggle:

Dagens glade fordi jeg - og alle på butikken/gaten - fikk en god latter. Og proteinpannekakene med det hjemmelagde blåbærsyltetøyet som forårsaket det hele ble latterlig gode.

Også ble det en 'underholdende' Snap ut av det, da.

#Såmangeflueriensmekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en super økt i dag, er ikke kvalm lenger etter 4 dager med kvalme. Helt fantastisk :D

Når mannen kommer hjem om noen timer blir det nachos, cola zero og film :love:

Oooog; skal nesten sikkert på ferie til Tyrkia i høst. Da har jeg ca. 6 mnd å trene til det på. Skal se awesome ut i bikini! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang. Sharing is caring. Ta og send til meg asap! Bor i skogen så send vafflene til skogen. Og gjerne med en isbjørnunge og en tanks. Tusen takk!

Har lagt ut noen plater i skogen nå. Et par med syltetøy og rømme, ig noen med brunost (usikker på hva du ville ha).

Fant ikke isbjørnunge, så satte en voksen grizzly i tanksen. Han virka tørst så han fikk et brett red bull. Vaflene er på en tallerken ved siden av bjørnen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut noen plater i skogen nå. Et par med syltetøy og rømme, ig noen med brunost (usikker på hva du ville ha).

Fant ikke isbjørnunge, så satte en voksen grizzly i tanksen. Han virka tørst så han fikk et brett red bull. Vaflene er på en tallerken ved siden av bjørnen.

Lykke til!

Aw takk snille du. Lagde meg noen selv, men dine så hundre ganger bedre ut. Greide å ha oppi natron istedet for vaniljesukker.. Hva som skjedde vet jeg ikke. Men fluffy ble de ihvertfall. Får håpe grizzlyen ikke får koffeinsjokk.

post-9700-1444097420256_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dagen endte med å bli knallbra til tross for null trening og et slitent hode.

Hadde presentasjon av idekonsept for en kunde på skolen i dag, og vi nailet det helt sjukt! Kunden elsket ideen, og kunne ikke vært mer fornøyd. :happy::D Sykt gøy!

Dessuten kom jeg på jobb etter skolen, og da hadde jeg jaggu fått favorittparfymen min av sjefen(jobber i parfymeri):love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...