Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Jeg beundrer deg. Ikke faen om jeg hadde tatt den med dopapir engang!

Desperate tider krever desperate tiltak. Etter 5 dager på en vond sofa blir man iblant så desperat at man gjør hva som helst. :unsure:

En månedslønn tilbake på skatten. Det er kjekt. I tillegg hadde jeg plass til ei flaske vin i kaloribudsjettet mitt, så jeg drakk ei flaske vin etter jobb. Det er mulig det kødder med forbrenning eller samme pokker, men jeg har hatt det ordentlig gøy for første gang på to måneder så det spiller egentlig ingen rolle :-)

Ferdig med først PT time. Og ble posetivt overasket over min egen teknikk. Var selvfølgelig litt å henge seg oppi men ikke på langt nær så mye som venta. Så da blir det å starte på Starting Strengt fra i dag :D

Annonse

Overtrent :dry: Trodde en fridag skulle hjelpe som vanlig, men kroppen nektet i dag. Så da blir det pause; men da er det ekstra unnskylding til å spise litt ekstra kos på cafeturen i dag og sånn generelt bare fordi jeg kan :joyful:

Når jeg ikke klarer å huske mine begrensninger :p Da blir disse dagens glade.

[ATTACH]136502[/ATTACH]

Hver morgen når jeg tar CLA så får jeg sånne flashbacks til Matrix, "Do you want to take the blue pill or the red pill". Og når jeg tar forbrennere.. som er helt lilla, får jeg "purple pills" sangen på hjernen :o.. :-3

Er støl i muskler jeg (nesten) ikke visste jeg hadde etter å ha trent tung markløft i går :D Sliter litt med å gå skikkelig, men synes det er gøy å kjenne jeg har brukt kroppen skikkelig.

Dessuten hentet jeg ny treningstights på posten i dag som jeg gleder meg til å bruke.

forrige uke trente jeg 5 reppere på 110kg i mark, da det gikk lett opp idag så økte jeg til 120kg å tok 5 repper (120kg føltes mye lettere enn 110kg sist uke).

120kg gikk ganske lett opp, så da tenkte jeg å prøve på 140kg bare for å se om det gikk opp i det hele tatt.

Klarte 2 repper på 140kg, siste reppen måtte jeg jokke litt i slutten av løftet, men jeg er strålende fornøyd :)

Annonse

[ATTACH]136585[/ATTACH]

Jeg har en greie for gresk yoghurt, CC, kesam og pepsi.<3

Dessuten får jeg trene med coach i morgen, og det er alltid hyggelig! Tidlig helg får jeg også. :giggle:

Del pepsien med meg'a. Sharing is caring vet du :D