Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Hadde med sønnen min på styrkeløftstevne på KK i dag. Han er 3 år. Han holdt ut i alle de nesten 5 timene, ikke EN sur mine, og like blid og fornøyd på slutten selv om det var 2 timer over leggetid. Er så stolt, den gutten er helt sinnsykt god på å aktivere seg selv! Han syntes det var veldig stas å få være med og se på, heiet og klappet og var helt med :)

GOD stemning, MASSE bra løfting, herlig gjeng! Superhappy, selv om jeg ikke fikk løftet denne gangen :) Gleder meg ENDA mer til neste helg, da blir det nasjonalt utstyrsfritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens glade er utvilsomt sjokolademousse. Jeg skal spise mousse til jeg 1) er tom 2) spyr eller 3) sovner. Ahhhhhhhhhhhhh, mousse:love::love: Mousse, mousse, mousse, cat :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er freeeedaaaaag :joyful: Joggeøkta unnagjort før sola sto opp, det er nå krystallblå himmel og sola skinner og etter jobb er det lønningspils :lol:

I tillegg skal jeg bake i helgen. Har funnet en oppskrift med kidneybønner som blir til sjokoladecookies og der en søtpotet blir til sjokoladekrem:hungry: Spennende!

Ha en herlig helg dere!!!!! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er freeeedaaaaag :joyful: Joggeøkta unnagjort før sola sto opp, det er nå krystallblå himmel og sola skinner og etter jobb er det lønningspils :lol:

I tillegg skal jeg bake i helgen. Har funnet en oppskrift med kidneybønner som blir til sjokoladecookies og der en søtpotet blir til sjokoladekrem:hungry: Spennende!

Ha en herlig helg dere!!!!! :happy:

Del oppskrift, eventuelt link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade startet egentlig med at jeg ble invitert på <3taco<3 igår kveld til storebroren min. Vi spiste oss dø-mette, så sov jeg over der. I morges våknet jeg av han tittet forsiktig inn soveromsdøra mi og bare:

- Ingriiiid?

- Ja? :sleep:

- No e kaffe'n ferdig :cat:

Aah, små hverdagsgleder. Og ikke bare det, det var nykvernet kaffe! Man, I love when other people make my morningcoffee. GOD start på dagen med andre ord! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade startet egentlig med at jeg ble invitert på <3taco<3 igår kveld til storebroren min. Vi spiste oss dø-mette, så sov jeg over der. I morges våknet jeg av han tittet forsiktig inn soveromsdøra mi og bare:

- Ingriiiid?

- Ja? :sleep:

- No e kaffe'n ferdig :cat:

Aah, små hverdagsgleder. Og ikke bare det, det var nykvernet kaffe! Man, I love when other people make my morningcoffee. GOD start på dagen med andre ord! :rolleyes:

:o Jeg og vil ha en storebror!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen som melder seg frivillig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...