Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Fikk akkurat mail fra treneren min med fredagens program - lagt opp til repspers og minuttpers.

Fyfaen jeg kommer til å dø. :D

edit; kjøpt tre gresskar. middag.<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med dagens treningsøkt!!!!! :D Og siden jeg er skikkelig kvalm skal jeg kose meg litt med chilinøtter så jeg får i meg kaloriene jeg skal ha. :hungry: Har spist så mye vanlig mat som jeg klarer, men når en er skikkelig kvalm er det salt som er godt.

Får også igjen litt på skatten! Så enten blir det ny iPhone siden min synger på siste verset, eller så sparer jeg dem på puppe-konto'en min… Har heldigvis en stund til å tenke på det enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner endelig å komme i kapp med min Burpee Challenge etter 5 dager med 0 burpees pga nakken. (Ja, var kanskje alle burpees som skada nakken). Har kjørt 649 burpees siden søndag og har bare 1300 burpees (så klart med push-up) igjen før slutten av Mars mnd... GUD HJELPE! Og dette er over all vanlig trening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei stor stygg edderkopp boende i en krok i overgang fra gulv til vegg i noen dager nå. I frykt for at den skal angripe meg når jeg sover, har jeg lagt meg på sofaen i stuen. Endelig, i dag, så jeg den snike seg ut og jeg la et glass over, sprang og hentet masse dopapir og kastet jævelen i doen og spylte ned mens jeg danset regndansen. Nå kan jeg sove trygt i min egen seng igjen :love: oo lykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt ei stor stygg edderkopp boende i en krok i overgang fra gulv til vegg i noen dager nå. I frykt for at den skal angripe meg når jeg sover, har jeg lagt meg på sofaen i stuen. Endelig, i dag, så jeg den snike seg ut og jeg la et glass over, sprang og hentet masse dopapir og kastet jævelen i doen og spylte ned mens jeg danset regndansen. Nå kan jeg sove trygt i min egen seng igjen :love: oo lykke

Jeg beundrer deg. Ikke faen om jeg hadde tatt den med dopapir engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En månedslønn tilbake på skatten. Det er kjekt. I tillegg hadde jeg plass til ei flaske vin i kaloribudsjettet mitt, så jeg drakk ei flaske vin etter jobb. Det er mulig det kødder med forbrenning eller samme pokker, men jeg har hatt det ordentlig gøy for første gang på to måneder så det spiller egentlig ingen rolle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...