Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Herleg tid på året det her!:D

Har er det rundt 90-100drektige geiter og ca like mange drektige sauer, så ventar rundt 2-300små krabatar før 17.mai ;)

Litt større forhold det ja. Litt mindre når jeg jobber på besøksgård, men koselig er det med alle de små ^^, Og i løpet av mai skal i tillleg purka ha grisunger, og til sommeren kommer det to kalver :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, får vel håpe det er slik da. Sluttet å se etter 3 sesong, måtte tvangsse meg igjennom hele sesongen og da gadd jeg ikke se mer:p

Hvis du måtte lide deg gjennom S3 så er nok ikke BB noe for deg!

Mye annet bra å velge mellom heldigvis http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har verdens beste 3-åring :p Han har en natt/dag klokke som skal hindre han i å stå opp om han våkner kl 05 (egentlig når som helst før 07:30, for da er det natta). I morrest dro samboeren på jobbreise, så jeg og mini er alene hjemme. Jeg våknet av meg selv klokka 09 og da hadde han enda ikke kommet inn til meg.

Det var noe galt med klokka, så "sauen hadde ikke stått opp". Det vår en strålende blid og fornøyd gutt jeg møtte i senga si, selv om han sikkert har ligget og ventet i flere timer, stakkars :p Han hadde stått opp og gått på do og slikt selv, også bare gått og lagt seg igjen og ventet på at sauen på klokka skulle stå opp.

Både mammahjerte og sovehjertet mitt har det bra i dag. I tillegg så hadde samboeren ordnet klar frokost til lisjen, og lagt fram alt av klær og satt DVD i spilleren og den lille stolen hans stod klar foran TV, slik at jeg bare kunne legge meg og døse på sofaen om jeg trengte det (er en dårlig morraperson, fnis).

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke. Jeg syntes White Collar var litt som Suits. Bare dårligere. Og mye mer episodisk - som for min del tar den fine utviklingen tv-serier har hatt tilbake to tiår.

White Collar kom 2 år før suits :) Liker serien nettop fordi den er episodisk, da en etter jobb og trening gjerne har lyst å få en "oppklaring" i løpet av 40 min ;)

samtidig så kjører de en rød tråd igjennom hele serien *så langt*.. og seff, blir litt "forutsigbart" til tider ;)

Men smaken er som baken, eller noe sånn ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penger igjen på skatten, og ferdig i min siste praksis. Fikk vin fra tre pasienter, så nå blir det baluba.

Lillelørdag! :joyful:

Og en fin uke foran meg med cafebesøk og lønningspils OG!!!! PS4 min har ankommet og skal hentes i dag!!!!*Hoppeoppognedavglede* :roflmao:

Lillelørdag :) Enjoy! Iallefall noen som skal ha det kjekt ser det ut som ;)

post-26841-14440973864375_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...