Jump to content

Plingrii

Members
  • Content Count

    697
  • Joined

  • Last visited

About Plingrii

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 08/19/1993

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ya Creme fraiche/rømme/kesam, finhakka hvitløk, sitronsaft, pittelitt sukrinmelis, salt og pepper - mix it all, og kjør det utover deigen(anbefaler å forsteike deigen), før du har på resten av toppingen.
  2. Hadde hvit pizza igår - my first! Grov, tynn(og sprø<3) bunn toppet med hvitløksfyll, sprøstekt bacon, kylling, rødløk, sjampinjong og ost. Skal aldri lage tomatpizza igjen. Neida. Kanskje.
  3. Fikk meg ny steikepanne for 5 dager siden, deeeet har resultert i pannekakefrokost 5 dager på rad! Dette var dagens porsjon, servert med nyrørte blåbær. Ermahgerd:love: Så digg.
  4. Err' day:love: Egenkomponert "vaniljekesam" m/fullfett kokosmelk, frukt og ristede mandler m/kanel, sukrin og havsalt.
  5. Ah! Sorry! Det kan sikkert være en av årsakene, så dypt(og latinsk) har jeg ikke dukket inn i det:rolleyes:
  6. http://fitnessbloggen.no/bekkentilt-kneboy/(y) Jeg vil tro det har flere årsaker enn som så! Ofte er det koblet til stram hamstring, hoftens anatomi, stram brystrygg, dårlig ankelmobilitet and so on! For meg har det funket KNALLBRA å tøye mye. Bruker mye massasjeball på bein/rumpe, det er vondt(!), men det virker:smug: Har i tillegg justert standen min, jeg sto alt for bredt en stund, men står smalere nå. Mer stabil, og ikke-så-tilstedeværende-buttwink.
  7. Som om det ikke allerede var nok magerprodukter med forhøyet proteininnhold...
  8. Gårsdagens vaffelmiddag på selveste pannekakedagen(fordi pannekaker smaker bedre i vaffelforkledning:rolleyes:)
  9. Svarte 6, men det er vel i de mest stressende ukene. Ligger vel ellers på 7-ish? Er for tiden i praksis, jobber 4 dager i uka (er oppe ca 06:00 og legger meg mellom 22:00-00:00) i tillegg til at jeg jobber helgene mine på et annet sted, som igjen fører til at jeg noen ganger jobber 7 dager i uken. Det er turnusarbeid, men mest tidligvakter. Skal bare en senvakt til, og jeg fucker til døgnrytmen helt:p Har også begynt på et ganske heavy mengdeprogram, og har i tillegg mye tung løfting i praksis/jobb(sykehjem), så jeg føler meg sjeldent uthvilt! Men janei, drikker sikkert 2-30 kopper kaffe ila. en dag, og noen morgener tyr jeg faktisk til PWO bare for å våkneo-o Tar en halv Imovane de kveldene jeg vet jeg er avhengig av søvn, har hatt god effekt av den altså. Gleder meg til lysere tider, mørketid er no' dritt:rolleyes:
  10. Plingrii

    Mager Kesam

    Dere som sier magerkesam med funlight smaker "omnomnom yoghurt" - hva skjeeeeer:eek: I seg selv synes jeg magerkesam smaker skikkelig piss(forsåvidt med funlight i også) Men i en travel og småfattig studenthverdag(i trheim koster ihvertfall kesamen +/- 9kr) så har min faste "on-the-go-frokost" blitt en blanding av 50/50 med kesam og prozyme vanilje blandet med fullfett kokosmelk, stevia og pittelitt salt. Den sure, ekle kesamsmaken forsvinner helt, og det får en slags oste-vanilje-smak - spesielt digg hvis det får stå i fryser'n i 5-10 min:love: topper alltid med banan(!), appelsin/pære/eple og et par never mandler Da får jeg et måltid med ca 33/33/33 i makro, som holder meg mett fram til lunsj:rolleyes:
  11. Finner ruggryn på blant annet meny, Coop obs og har noen få ganger sett det på rema:) ellers hamstrer jeg rågflingor når jeg er over grensa! Tar alltid mer rug enn havre, magen liker det mer:p
  12. Grøt av 100 gram ruggryn og havregryn, med kokos-sjoko-topping av prozyme sjokolade, kakaopulver og kokosmelk:love:
  13. Plingrii

    Dagens Glade

    Føler husmoremnet i meg tar av om dagen, endelig fått fingeren ut og lagd pesto fra bunnen av:love: stappfull av sunt fett, gode råvarer og mindre salt enn butikkvarianten! [ATTACH]157642[/ATTACH]
×
×
  • Create New...