Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skolen jeg har søkt på ringer for å intervjue meg idag! Vet ikke om jeg gruer meg mer enn jeg er glad, men det blir godt å få det gjort :D En hel uke siden de ringte for å avtale intervjuet og jeg har nerrrrver!

Husk å puste:)

Og om dette hjelper ; det at de ringer betyr jo at de allerede er interessert, ellers ville de ikke ringt. Da trenger du jo ikke prøve å få de til å like deg, det er i boks fra før av(: Bare ikke rot det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

printscreen?

Kan se ut som den ble slettet. Men basicly: Asle Bøe postet en video hvor Veronica tar 3 stk halv kvartbøy på høy kasse med 95 kilo, og han lurer på hvorfor i all verden hun har det i programmet sitt, egentlig kun for å provosere fram the obvious: bilder til instagram, og han påpeker et par ganger at "Elitetrener" Robert Eilertsen er evneveik. Også kommer det fram masse deilig drama om at Robert ikke kan svare for seg fordi han er blokkert og Veronica kommer med masse morsomt som "haha" og masse annet gull, men ingenting om hvorfor det er i programmet osv osv.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut som den ble slettet. Men basicly: Asle Bøe postet en video hvor Veronica tar 3 stk halv kvartbøy på høy kasse med 95 kilo, og han lurer på hvorfor i all verden hun har det i programmet sitt, egentlig kun for å provosere fram the obvious: bilder til instagram, og han påpeker et par ganger at "Elitetrener" Robert Eilertsen er evneveik. Også kommer det fram masse deilig drama om at Robert ikke kan svare for seg fordi han er blokkert og Veronica kommer med masse morsomt som "haha" og masse annet gull, men ingenting om hvorfor det er i programmet osv osv.

:D

1002654_10153872645535167_589041243_n.jpg

Tatt etter at Asles meldinger blei sletta, og han blei blokkert fra sida (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Roberts versjon. Knis.

Var jo det som starta posten på sida til Asle :p

Starta som et ganske enkelt; hva er poenget med å kjøre en øvelse med så tunge vekter at teknikken går til helvete. (selvfølgelig ganske tydelig ute etter en konfrontasjon, men spørsmålet var likefult helt legitimt)

Hvorpå reaksjonen var å slette/blokke og personangrep.

Veronicas svar på Asles side var også priceless

"Hva synes du selv om øvelsen og formålet, og skaderisiko?" - "Jeg er fornøyd, nå skal jeg bade i pirbadet her kom og så på bildet av at jeg tar bomba"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var jo det som starta posten på sida til Asle :p

Starta som et ganske enkelt; hva er poenget med å kjøre en øvelse med så tunge vekter at teknikken går til helvete. (selvfølgelig ganske tydelig ute etter en konfrontasjon, men spørsmålet var likefult helt legitimt)

Hvorpå reaksjonen var å slette/blokke og personangrep.

Veronicas svar på Asles side var også priceless

"Hva synes du selv om øvelsen og formålet, og skaderisiko?" - "Jeg er fornøyd, nå skal jeg bade i pirbadet her kom og så på bildet av at jeg tar bomba"

Haha ja, jeg vet, men jeg hadde ikke gått inn og lest Robert sin versjon :) Underholdende ligeså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig teit at alle skal henge seg opp i hvordan andre skal ta knebøy.

Vil du ta det i smith maskin så gjør nå det da og vil man ta kvartbøy, so what?

En generasjon med bøyvoktere.

Det er forsåvidt riktig, og det er jo tydelig at Asle var ute etter en konfrontasjon.

Meeeen; dette var på elitetrener sin side, ikke Robert som privatperson. Sletting av innlegg, blokkering av vedkommende, og uthenging av vedkommende, er ikke noe som hører hjemme dersom du driver en seriøs geskjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt riktig, og det er jo tydelig at Asle var ute etter en konfrontasjon.

Meeeen; dette var på elitetrener sin side, ikke Robert som privatperson. Sletting av innlegg, blokkering av vedkommende, og uthenging av vedkommende, er ikke noe som hører hjemme dersom du driver en seriøs geskjeft.

Min kommentar var ikke direkte rettet til diskusjonen mellom dem, selv om jeg fulgte den på facebook til stor forlystelse :-)

Det gjelder i alle sammenhenger hvis noen ikke går dypt nok i bøy eller bruker smith.

Alle føler da et moralsk ansvar for å ta denne lavkasten av trenende folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, og endelig ferdig med "av-perioden". Så i dag starter jeg på ny Pre-workout :D Deilig å ha det "lille ekstra" overskuddet på trening :-)

(Når en går rett fra jobb til trening, og går på kcal underskudd, hjelper faktisk pre-workout til å ikke falle for kuke-rundt-syndromet, iallefall for min del :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...