Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske bra dag i dag. Begynte med at jeg kjøpte nybakt brød fra den tjukke, joviale bakeren i nabolaget, deretter dro jeg på trening og hadde en god økt. Senere dro dama og jeg til Lillehammer, der var det bondens marked, så vi kjøpte en såkalt "fårekurv med kvitlauk" fra Astrid i Valdres, geitost og vellagret stølsost fra Beito ysteri (ostene deres er seriøst fantastiske) og no honning fra en gammel krok. Hurra for lokal mat! Selv om Birkebeinerrennet ble avlyst i dag, var det god stemning i Lillehammer, bra vær og masse folkeliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Mmmm butternut

Du vet ikke tilfeldigvis hvordan man tilbereder det? :D

Hvor er skoene fra??? :o

Grim ved Oslo city! Ganske få størrelser igjen, hadde jeg intrykk av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke tilfeldigvis hvordan man tilbereder det? :D

Grim ved Oslo city! Ganske få størrelser igjen, hadde jeg intrykk av?

Seff!

Del den i to, øvre og nedre del, bruk en god kniv til å fjerne skallet.

Fjern kjernene, de kan du evt riste etterpå.

Skjær kjøttet i biter.

Butternut kan kokes, bakes med litt olje og salt, dampes i mikroen, moses, brukes til supper. Ha den ved siden av middag, i en salat etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke ofte jeg og broren min gjør noe sammen, han har sine hobbyer, og jeg har mine. han er heller ikke en som snakker voldsomt mye. Jeg ble derfor veldig overrasket når han spurte meg om jeg kunne hjelpe han litt med noe i garasjen. jeg skulle skrive ut lapper på en slik merkelappmaskin for å identifisere de elektriske koblingene i en bil. Det endte opp med at jeg (som stortsett kun har montert sammen flatpakker fra IKEA) har tilbringt omtrent hele dagen sammen med broren min med demontere og flytte over all elektronikken fra en m5 til en annen!

trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg har skrudd bil!!:D og kost meg med det!

Utrolig trivelig å tilbringe dagen sammen med broren min:) :X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner snart et nytt gym i Drammen, og det virker til å bli et utrolig lovende et, så jeg gleder meg som et barn på julaften. Tidenes bolegym, bare båddibildere og sånn, men hvem bryr seg så lenge det er mange racks og er billig. Det viktigste må vel være at bolere over gjennomsnittsbolernivå tross alt er rimelig dedikerte, så det blir antakeligvis et noe mer motiverende miljø enn på det hølet vi trener nå.

Also - drakk i går, våknet helt fin klokka åtte. Wut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Fant et fint hotell i Frankfürt, nede ved elven, og vi får et stort rom med balkong og greier. Ikke at jeg planlegger å være mye på hotellrommet, men det kan jo se litt pent ut. Dessuten har vi bestilt 2uker på favorittstedet i italia, og noen dager i berlin + københavn. Bilferie. :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...