Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

John Dee sa ja til å ikke selge peanøtter på lørdag, så jeg kan slappe 100% av på konserten.

Fikk ny PR i favorittøvelsen min i dag! Føltes dritbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk jobbintervju på tampen av (nok) en kjedelig arbeidsdag. I skrivende øyeblikk driter jeg nesten i om jeg får jobben eller ikke, er bare sjeleglad for positiv respons og intervjutrening.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Booket flyttebyrå så jeg trenger ikke å gjøre NOE når vi flytter :p I tillegg tar de alt skrot OG vasker ned den gamle leiligheten :D

Wuhu! Hvem sa at flytting er slitsom?????:lol:

I be Jellyy xD hahah holder på å flytte nå, brukt siste uka på å pakke ned stuff, skal flytte ting på onsdag og så vaske ned gamleleiligheten, og pakke ut igjen alt i nyeleiligheten... håper det blir siste flyttinga på leeeeenge:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I be Jellyy xD hahah holder på å flytte nå, brukt siste uka på å pakke ned stuff, skal flytte ting på onsdag og så vaske ned gamleleiligheten, og pakke ut igjen alt i nyeleiligheten... håper det blir siste flyttinga på leeeeenge:p

Haha :D Har alltid flyttet selv så dette her er luksus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa
Booket flyttebyrå så jeg trenger ikke å gjøre NOE når vi flytter :p I tillegg tar de alt skrot OG vasker ned den gamle leiligheten :D

Wuhu! Hvem sa at flytting er slitsom?????:lol:

Hihi, eg har gjort akkurat det samme i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvitt fyllesyka fra igår - hjemme alene etter en to måneder konstant babyskriking hver natt og uendelig stress - og etter en ekstremt deilig og LANG natt i mammas terapiseng strålte sola idag og jeg har fått vaska hele huset i kosedress med musikken på megahøyt volum. Er i dritgodt humør.

(++ en søtsøt person kalte meg søt i morgest. 10hi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fortuity.

High five! Bestilte London-billett på impuls i januar, fordi det var for billig til å ikke gjøre det. Reiser på onsdag. Nå må jeg bare finne noe å ta meg til der.
Samme greie her gitt. Finner du noe over gjennomsnittet kult/fascinerende/spennende å ta seg til så får du gi meg et aldri så lite 'heads up'.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afterall Fortuity.

noen tips;

1.Westfieldsenteret slår oxfordstreet i utvalg og folkemengde, ca samme butikker - men myye mer behagelig shopping.

2. drar dere på Madame toussauds, dra så tidlig som mulig. Var der da det åpna, stod i kø i 2 timer..3.London eye-køen er jææævlig kald. jakker!!

Ellers, dra på marked, til hyde-park og teater!! Dere er heldige:(

God tur:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afterall Fortuity.

noen tips;

1.Westfieldsenteret slår oxfordstreet i utvalg og folkemengde, ca samme butikker - men myye mer behagelig shopping.

2. drar dere på Madame toussauds, dra så tidlig som mulig. Var der da det åpna, stod i kø i 2 timer..3.London eye-køen er jææævlig kald. jakker!!

Ellers, dra på marked, til hyde-park og teater!! Dere er heldige:(

God tur:D

Takker for råd^^

Er ræva på shopping da, så blir nok lite av det. Madame Tussauds fikk jeg med meg på fylla i Vegas, og føler det holdt. Spørs om det ikke blir å få med seg Lion King i West End, snoke litt rundt i Camden, med gode muligheter for en dagstur til Bath, Brighton, Cambridge eller Kingston :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...