Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Lite vind, skyfri himmel, sol og en box grapes ! Biffen ligg til temperering (skal få gode 2 tima i romtemp) og så e det bare å mekk jordskokkgrateng og steam brokkoli !

Got any grapes? -

Ny uke, og endelig ferdig med "av-perioden". Så i dag starter jeg på ny Pre-workout :D Deilig å ha det "lille ekstra" overskuddet på trening :-)

(Når en går rett fra jobb til trening, og går på kcal underskudd, hjelper faktisk pre-workout til å ikke falle for kuke-rundt-syndromet, iallefall for min del :D )

Fikk jobbintervju på tampen av (nok) en kjedelig arbeidsdag. I skrivende øyeblikk driter jeg nesten i om jeg får jobben eller ikke, er bare sjeleglad for positiv respons og intervjutrening.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Annonse

Booket flyttebyrå så jeg trenger ikke å gjøre NOE når vi flytter :p I tillegg tar de alt skrot OG vasker ned den gamle leiligheten :D

Wuhu! Hvem sa at flytting er slitsom?????:lol:

I be Jellyy xD hahah holder på å flytte nå, brukt siste uka på å pakke ned stuff, skal flytte ting på onsdag og så vaske ned gamleleiligheten, og pakke ut igjen alt i nyeleiligheten... håper det blir siste flyttinga på leeeeenge:P

I be Jellyy xD hahah holder på å flytte nå, brukt siste uka på å pakke ned stuff, skal flytte ting på onsdag og så vaske ned gamleleiligheten, og pakke ut igjen alt i nyeleiligheten... håper det blir siste flyttinga på leeeeenge:p

Haha :D Har alltid flyttet selv så dette her er luksus :)

Guest Lovisa
Booket flyttebyrå så jeg trenger ikke å gjøre NOE når vi flytter :p I tillegg tar de alt skrot OG vasker ned den gamle leiligheten :D

Wuhu! Hvem sa at flytting er slitsom?????:lol:

Hihi, eg har gjort akkurat det samme i dag! :)

Annonse

Guest Fortuity.

Bestilte enveisbillett til London på impuls. Stikker førstkommende lørdag. #Solitude.

Er kvitt fyllesyka fra igår - hjemme alene etter en to måneder konstant babyskriking hver natt og uendelig stress - og etter en ekstremt deilig og LANG natt i mammas terapiseng strålte sola idag og jeg har fått vaska hele huset i kosedress med musikken på megahøyt volum. Er i dritgodt humør.

(++ en søtsøt person kalte meg søt i morgest. 10hi)

Bestilte enveisbillett til London på impuls. Stikker førstkommende lørdag. #Solitude.

High five!

Bestilte London-billett på impuls i januar, fordi det var for billig til å ikke gjøre det. Reiser på onsdag.

Nå må jeg bare finne noe å ta meg til der.

Guest Fortuity.

High five! Bestilte London-billett på impuls i januar, fordi det var for billig til å ikke gjøre det. Reiser på onsdag. Nå må jeg bare finne noe å ta meg til der.
Samme greie her gitt. Finner du noe over gjennomsnittet kult/fascinerende/spennende å ta seg til så får du gi meg et aldri så lite 'heads up'.

Afterall Fortuity.

noen tips;

1.Westfieldsenteret slår oxfordstreet i utvalg og folkemengde, ca samme butikker - men myye mer behagelig shopping.

2. drar dere på Madame toussauds, dra så tidlig som mulig. Var der da det åpna, stod i kø i 2 timer..3.London eye-køen er jææævlig kald. jakker!!

Ellers, dra på marked, til hyde-park og teater!! Dere er heldige:(

God tur:D