Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mamma hentet meg siden jeg har fått "kjøreforbud" (som jeg brøyt i dag uansett for å komme meg på trening), det er fyr i vedovnen her så jeg fryser ikke, jeg får Bellakos, og jeg har laget pizza. Tenkte at siden jeg sikkert spiste nesten 5k kalorier i går, så kan jeg i alle fall være flink i dag :p

[ATTACH]135831[/ATTACH]

post-19131-14440973273431_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke helt med meg hodet på trening i dag tidlig, og tok med meg feil vektskiver bort til stanga. Da jeg satte meg ned for å ta pause etter første settet mark viste det seg at jeg hadde trent med 50kg i steden for 45kg som jeg trodde jeg trente med. Økte uten å merke det engang :roflmao: Siden 50kg (som jeg aldri har tatt i mark før) gikk så greit slang jeg like så greit på 2,5 kg til, og trente med 52,5 kg. Og da hadde jeg økt med 5 kg siden sist økt. GØY!!!! :D

Så lagde jeg helt fantastisk god burger til middag :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke helt med meg hodet på trening i dag tidlig, og tok med meg feil vektskiver bort til stanga. Da jeg satte meg ned for å ta pause etter første settet mark viste det seg at jeg hadde trent med 50kg i steden for 45kg som jeg trodde jeg trente med. Økte uten å merke det engang :roflmao: Siden 50kg (som jeg aldri har tatt i mark før) gikk så greit slang jeg like så greit på 2,5 kg til, og trente med 52,5 kg. Og da hadde jeg økt med 5 kg siden sist økt. GØY!!!! :D

Så lagde jeg helt fantastisk god burger til middag :love:

Så bra, gratulerer! :D

Jeg er hekta på burgere i det siste, bare å gi tips til gode komboer og toppinger! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...