Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gikk gjennom nytt program på ben på PT-timen i dag! Sykt utfordrende, sykt gøy:D:happy: Dessuten var det mange rare dyr å se på Elixia i dag, lol. Ooog ikke minst: Bestilt meg tur til Scotland i påsken!:joyful:

Noen her som har tips til hva jeg bør se? Skal være der en hel uke, så jeg har litt tid på meg ;)

Bad i Loch Ness!

Dra til Isle of Skye! (Jeg rakk dessverre ikke det.)

Bestig Ben Nevis!

Edinburgh er en passe kul by.

Aberdeen hører jeg i stor grad er en industriby en fint kan stå over.

Har en liste et sted over ting jeg skulle gjøre der fra i fjor sommer. Kan se om jeg finner!

Skotsk aksent :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bad i Loch Ness!

Dra til Isle of Skye! (Jeg rakk dessverre ikke det.)

Bestig Ben Nevis!

Edinburgh er en passe kul by.

Aberdeen hører jeg i stor grad er en industriby en fint kan stå over.

Har en liste et sted over ting jeg skulle gjøre der fra i fjor sommer. Kan se om jeg finner!

Skotsk aksent :love:

Sweet:happy: Masse bra tips jo! Takker!

Skal bo i byen Greenock, som er ca 1 og en halv time unna Edinburgh med bil, så får helt sikkert tatt meg en tur dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner plutselig hvorfor folk trenger motivasjon til å trene. Det slo meg da jeg dro for å trene i dag, uten å kunne gjøre noe av det jeg ville pga skade, så må bygge meg fryktelig sakte opp. Altså at trening nå er kjedelig.

Dette er dagens glade fordi jeg trener sammen med så fantastisk hyggelige folk som er motivasjon nok i seg selv til å komme seg på trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Gikk gjennom nytt program på ben på PT-timen i dag! Sykt utfordrende, sykt gøy:D:happy: Dessuten var det mange rare dyr å se på Elixia i dag, lol. Ooog ikke minst: Bestilt meg tur til Scotland i påsken!:joyful:

Noen her som har tips til hva jeg bør se? Skal være der en hel uke, så jeg har litt tid på meg ;)

Som Afterall sa så er Edinburgh ein fin by. Og Arthurs seat er verdt eit besøk (utdødd vulkan i gangavstand frå Edinburgh). Og julebutikkane i Edinburgh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk gjennom nytt program på ben på PT-timen i dag! Sykt utfordrende, sykt gøy:D:happy: Dessuten var det mange rare dyr å se på Elixia i dag, lol. Ooog ikke minst: Bestilt meg tur til Scotland i påsken!:joyful:

Noen her som har tips til hva jeg bør se? Skal være der en hel uke, så jeg har litt tid på meg ;)

Hogwarts:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig trent før klokken 8....

Frokost på Jordbærpikene...

post-31893-14440973166533_thumb.jpg

Og nå sitter jeg i loungen til spaet, i en sofa med verdens mykeste puter, med en kopp te, og venter på 100 minutter med rygg og nakkemassasje deretter 80 minutter med ansiktsbehandling med massasje...

Jeg er i himmelen, fantastisk frifredag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lovisa

Kom nett frå kakemøte, og skal i eit nytt nå... Har visst flytta "juksedagen" denne veka til fredag... :p

Var ei god kake og! (y)

Blir gøy å testa ut "kaketrykk" på trening i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...