Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Gjest Fortuity.

http://www.barnightjar.com/ Men de er fullbooka ut måneden og vel så det :/
Det så latterlig kult ut, så jeg er ikke overrasket over at det er fullbooket. Resten av planene dine ser for øvrig bra ut. :happy:

Ellers, dra på marked, til hyde-park og teater!! Dere er heldige:( God tur:D
Tusen takk for tips, du. :D
Dere fikk meg til å finne tur-retur london for 716kr. Fader så fristende.
Do it.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det så latterlig kult ut, så jeg er ikke overrasket over at det er fullbooket. Resten av planene dine ser for øvrig bra ut. :happy:

Si ifra selv om du finner noe kult hvertfall :)

SUITS ER DEN BESTE SERIEN SOM FINS

Om du fortsatt sier det etter å ha sett The Wire, True Detective, House of Cards, Deadwood, og/eller Breaking Bad - så skal du under tvil få lov til å mene det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra selv om du finner noe kult hvertfall :)

Om du fortsatt sier det etter å ha sett The Wire, True Detective, House of Cards, Deadwood, og/eller Breaking Bad - så skal du under tvil få lov til å mene det :p

Har sett det meste av det, men kun True detective som kan måle seg:P Breaking bad var bra første sesongen, så dabba det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det meste av det, men kun True detective som kan måle seg:p Breaking bad var bra første sesongen, så dabba det:(

Stiller meg skeptisk til ditt 'det meste av det'-utsagn :p

Og Breaking Bad var jo definitivt best de to siste sesongene ;)

Med den nyeste episoden av Suits blir jeg nødt til å gi opp. Det blir så mye dramadramadrama og lite konstruktivt plot, handling og skuespill at det ikke gir meg noe lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

High five!

Bestilte London-billett på impuls i januar, fordi det var for billig til å ikke gjøre det. Reiser på onsdag.

Nå må jeg bare finne noe å ta meg til der.

Samme greie her gitt. Finner du noe over gjennomsnittet kult/fascinerende/spennende å ta seg til så får du gi meg et aldri så lite 'heads up'.

Camden town er must. Sier det til alle som drar dit.

Kjempekoslig plass og stort marked samt masse historie(my punkere og musikk)

Soho, koslig plass og masse butikker samt en butikk fylt med sjokkis haha.

Covent garden. Også mange butikker og koslig atmosfære.

Personlig hater jeg oxford street. Alt for mange mennesker der men utrolig mange butikker.

Så etter der kan dere gå ned regent street, da kommer dere til river thames etc, går an å følge langs elva og der finner man masse restauranter etc

Madamme tseaud eller hva voks museumet heter.

London dungeons. Ganske artig plass der du lærer alt om gamle historier som jack the ripper, svarte dauen, guy fawkes (gunpowder & plot fyren som ville sprenge opp byen), sweeney todd etc. Alt gjort av skuespillere slik at du havner midt oppi det hele.

Du kan kjøpe pass slik at det blir billigere, sånn 3 events i ett. London eye, dungeons, aquarium erc.

Så har du tower of london og alt det typiske av ting.

London er også stappfullt av museumer for historie, vitenskap, krig(churchill warrooms)

Kan egentlig gå on and on haha.

dama bor der så er der ganske ofte men camden town er den ene plassen jeg alltid drar til.

Så kan dere ta lyntoget til paris:)

Topp plasser å spise : the diner i camden town/soho, byrons burger, inamo(jævli fancy plass hvor man kan bruke bordet til å bestille ting via sånn projector ting. Man må nesten se siden for å forstå haha)

Sist og ikke minst. Leicester square!

odeon cinema og M&M's world!

Det var iallefall noe haha. Have fun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...