Gå til innhold

Hva synes dere om guttetights?


kl99

Anbefalte innlegg

synes tights a skikkelig behagelig å trene i=) spesielt når man kjører markløft og knebøy. Og når man løper ute i regnet som nevnt over her tildigere så blir den ikke våt og tung. Jenter ser desidert best ut i dem, men er ikke noe i veien at vi menn bruker det og. Føler man seg vel i det så drit i hva andre mener. Er altfor mange folk som bryr seg om hva andre mener og ikke følger seg selv og sinn egen komfort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tights er konge det :D det er ikke gay. Om det er gay så er det MINST like gay å gå med singlet eller ta solarium, men det er JO ikke gay.

Enkelt og greit tren i det de vil. DU/DERE skal trene uansett, og ha fokus på det du skal.

Det er jo ikke verre enn det.

BTW! Bedre å bruke tights og singlet før det er forbudt å bruke det, fordi du er blitt for "SVÆR"

Jantelov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes vel ikke tights på menn er direkte sexy, men dere må gjerne gå med det på gymmen for min del. Tenker i alle fall ikke at noen er boler pga at vedkommende bruker tights. Eller at det er gay.

Jeg er for at folk må få trene i akkurat det de vil (innefor anstendighetens grenser) uten at motepolitiet skal bry seg. Selv trener jeg gjerne i en posete treningsbukse og t-skjorte. Ikke akkurat sexy det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trener i tights for det er utrolig deilig å ha på seg.

Nei jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hva andre folk mener om det. Trodde dere var på trening for å trene? Ikke irritere seg om hva andre har på seg? Trodde kanskje folk her var seriøse, istedenfor å bruke energi på å dasse rundt å glo på hva andre folk har på seg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trener i tights for det er utrolig deilig å ha på seg.

Nei jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre om hva andre folk mener om det. Trodde dere var på trening for å trene? Ikke irritere seg om hva andre har på seg? Trodde kanskje folk her var seriøse, istedenfor å bruke energi på å dasse rundt å glo på hva andre folk har på seg? ;)

Bro, gjør som meg, ta på deg alt det folk hater bare for og gjøre de mad, jeg gikk i zyzz shorts på jobben xD haters gonna hate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...